Tuesday 14 November 2017

Trading Forex For En Stue Pdf


Andrei Knight Trading Forex for et levende intervju Andrei Knight er en svært ettertraktet høyttaler og trener for profesjonelle handelsfolk og individuelle investorer. Hans første bok vil bli kalt Trading Forex for Living: En praktisk guide for å oppnå økonomisk uavhengighet med valutamarkedene. Han er intervjuet her for tradingdiary. co. uk. 1. Hvordan ville du beskrive jobben Min primære fokus er på å tjene den beste avkastningen jeg kan for mine investeringskunder, mens jeg overvåker risikoksponeringen nøye, og i økende grad har Ive viet mer og mer tid og energi til å hjelpe andre handelsmenn å lykkes gjennom Knight Trading Academy og fxKnight. 2. Hva gjorde deg bestemmer deg for å skrive en bok En av de vanligste spørsmålene fra besøkende til nettstedet vårt er Kan du anbefale en god bok for meg å starte med. Jeg tar ofte meg med å anbefale to eller tre titler, da jeg ikke kan tenke på en som er veldig komplett. Så satte jeg meg for å skrive boken jeg ønsket at jeg hadde da jeg begynte, en hvilken armhandler med alle verktøyene som trengs for å lykkes i markedene. De samme strategiene jeg bruker til å administrere kundene mine midler. 3. Det er masse forex trading bøker der ute. Hva gjør din forskjell Så mange bøker fokuserer på teori og la ut bestemte strategier, mens andre presenterer systemer som for det meste er regler for oppføringer og utganger, med minimal omtale av pengehåndtering. Jeg legger denne forretningen av forex, peker ut fallgruvene for å unngå, og hjelper leserne til å lage en solid plan for å forlate jobbene sine og overgang til handel på heltid. Trading Forex for Living har ikke bare mer enn 100 diagrammer og handelseksempler, men også detaljert dekning av den levende del, inkludert emner som psykologi, opprettelse av hjemmekontor, handel med andre folkeslag som en bedrift og balansearbeid tid med familie. 4. Din bokjakke sier at 95 av handelsmenn mister. Hvilken prosentandel av folk som leser boken din tror du kan være vinnende handelsmenn Ive trente hundrevis av handelsmenn gjennom årene, og kan tenke på kanskje tre eller fire tidligere Pro-medlemmer som ga opp og gikk tilbake til sine gamle jobber. I nesten alle tilfeller forlot de oss for å hoppe inn i live handel etter bare en måned eller to av trening og praksis, og tenkte at de visste alt. Jeg tror at noen kan lykkes på dette hvis de tenker på det, tilbringer tid til å lære, og innsatsen for å øve. 5. Hva vil din bok lære leseren? Hvordan være en konsekvent, trygg handelsmann. Konsistens er sementet som inneholder alt annet vi har diskutert på dette punktet sammen. Det vil også vise dem hvordan de skal supplere sin inntekt med handel, gjøre en fullboende som handelsmann, eller til og med starte en forretning og handle for andre. 6. Hva er de typiske handelsfejlene som du ser at folk ikke klamrer seg til deres system - og handelsplan, og mister all tro på seg selv og deres analyse i det øyeblikket markene krysser litt mot dem. Helbredelsen for dette er å gjøre mer langsiktig scenariobasert analyse, og å motstå fristelsen til å hoppe inn i eller ut av handler midtlys. Folk skjønner ikke det, men hvis du ikke venter på lyset for å lukke det, kan det fremdeles skifte frem og tilbake. så dette er som å ha ingen system i det hele tatt 7. Hvordan ble du først interessert i handel Min far handlet aksjemarkedene her og der, og han sa en gang til meg at hvis jeg ønsket å forstå noe som skjedde i verden, trengte jeg bare å følg dollar. Jeg er noen som elsker å holde følge med nyheter og aktuelle hendelser, og handel gir meg en måte å handle på mine meninger om hva jeg ser skjer rundt meg. Hvis verden er en scene som Shakespeare en gang sa, så følger de finansielle markedene som å ha en frontrute. Du kjenner deg til noe når du tar deg litt trist når ting begynner å slå ned på en fredag ​​ettermiddag, og ser frem til neste mandag. 8. Hva måtte du gå gjennom før du skjønte at du var god nok til å kunne gi andre råd om handel Jeg ble mer eller mindre presset inn i det, og følte meg langt fra klar da jeg først startet. Folk fortsatte å be om hjelp og råd, og så delte jeg hva som gjorde og fungerte ikke for meg. Hør om andre folks suksess så tjente til å oppmuntre meg, og etter hvert som flere og flere brukte systemet og la sin erfaring og tilbakemelding, utviklet evolusjonen seg naturlig. Det vi har i dag er resultatet av mer enn seks år med testing og tuning. 9. Er du fortsatt en aktiv handelsmann? Er du å plassere handler med egne penger, investerer jeg i fondet som jeg klarer, så når jeg gjør en handelsavgjørelse med mine klienter, er penger min egen også på linjen. Vi benytter også høyt vannmerke regnskap, så hvis vi noen gang har en tapende måned, anser vi ikke penger tjent til å gå tilbake til break-even som en gevinst for beregning av provisjon. Vi blir bare betalt når vi tjener penger til våre kunder. 10. Tror du at handelsautomatisering gjør det vanskeligere for de enkelte handlende Bare i den forstand at det gir dem falskhåp. Jeg har sett en bank som jeg jobbet for å investere 2B i et system for å hjelpe dem med å beregne og administrere risikoeksponering i sanntid, det gjorde ikke handler alene. Bankene har ikke sparket sine menneskelige handelsmenn. Likevel tror folk fortsatt at et 99-stykke programvare skal være svaret på alle sine problemer. Programvare kan bidra til å automatisere noen handelsoppgaver, men la noen roboter løpe lenge nok uten tilsyn og det vil etter hvert tømme kontoen din. 11. Hvilke japanske kampsport studerte du Hvordan har du studert dem, hjelper deg på finansmarkedene Bujinkan Taijutsu. Det viktigste som det lærte meg er tålmodighet. La motstanderen vise deg sin intensjon. Miyamoto Mushasi, kanskje den største sverdmannen i japansk historie, sa en gang. Den som beveger seg først, taper ofte. En annen veldig nyttig ferdighet er fleksibilitet. ikke bli fanget i en enkelt, stiv tankegang, men å være åpen for ledetråder fra miljøet rundt deg og å kunne tilpasse strategien din etter behov. Trading Forex for Living er publisert av Harriman House og vil bli utgitt i januar 2011. For mer om Andrei Knight kan du besøke sin hjemmeside på fxKnight. Se artikkelen på kildewebsiden3 Ting jeg skulle ønske jeg visste da jeg begynte å handle Forex Trading Forex er ikke en snarvei til øyeblikkelig rikdom. Overdreven innflytelse kan gjøre vinnende strategier til tapere. Retail sentiment kan fungere som et kraftig handelsfilter. Alle kommer til Forex markedet for en grunn, alt imellom bare for underholdning til å bli en profesjonell handelsmann. Jeg begynte å håpe å være en full-time, selvforsynt Forex-aktør. Jeg hadde blitt lært den perfekte strategien. Jeg brukte måneder på å teste det og backtests viste hvordan jeg kunne lage 25.000-35.000 i året av en 10.000 konto. Min plan var å la kontoen min bli sammensatt til jeg var så frisk, jeg ville ikke jobbe igjen i mitt liv. Jeg var dedikert og jeg forpliknet meg til planen 100. Sparer deg detaljene, min plan mislyktes. Det viser seg at handel 300k mye på en 10.000 konto er ikke veldig tilgivende. Jeg mistet 20 av kontoen min i 3 uker. Jeg visste ikke hva som slo meg. Noe gikk galt. Heldigvis, jeg sluttet å handle på dette tidspunktet og var heldig nok til å lande en jobb hos en Forex megler, FXCM. Jeg tilbrakte de neste par årene jobber med handelsfolk rundt om i verden og fortsatte å utdanne meg selv om Forex markedet. Det spilte en stor rolle i utviklingen min for å være handelsmannen jeg er i dag. 3 års lønnsom handel senere, det var gleden av å bli med i teamet på DailyFX og hjelpe folk til å bli vellykkede eller mer vellykkede handelsmenn. Poenget med meg å fortelle denne historien er fordi jeg tror mange forhandlere kan forholde seg til å starte i dette markedet, ikke se resultatene de forventer og ikke forstå hvorfor. Dette er de 3 tingene jeg skulle ønske jeg visste da jeg begynte å handle Forex. 1 ndash Forex er ikke en Get Rich Quick Opportunity I motsetning til hva yoursquove leser på mange nettsteder over Internett, kommer Forex trading ikke til å ta din 10.000 konto og gjøre den til 1 million. Beløpet vi kan tjene, bestemmes mer av hvor mye penger vi risikerer, i stedet for hvor god strategien vår er. Det gamle ordtaket ldquoIt tar penger for å gjøre moneyrdquo en nøyaktig en, Forex trading inkludert. Men det betyr ikke at det ikke er verdt å prøve, men det er mange vellykkede Forex-forhandlere der ute som handler for å leve. Forskjellen er at de sakte har utviklet seg over tid og økt sin konto til et nivå som kan skape bærekraftig inntekt. Jeg hører om handelsmenn hele tiden som målretter 50, 60 eller 100 fortjeneste per år, eller til og med per måned, men risikoen de tar på, vil være ganske lik den fortjenesten de målretter mot. Med andre ord, for å forsøke å gjøre 60 fortjeneste på et år, er det ikke urimelig å se et tap på rundt 60 av kontoen din i et gitt år. Men Rob, jeg handler med en kant, så jeg risikerer ikke så mye som jeg kunne potensielt tjene du kan si. Det er en sann uttalelse hvis du har en strategi med en handelskant. Din forventede avkastning bør være positiv. men uten innflytelse, det kommer til å være et relativt lite beløp. Og i tider med uflaks kan vi fortsatt miste streker. Når vi kaster inn innflytelse i blandingen, det er hvordan handelsmenn forsøker å målrette mot de store gevinster. Som i sin tur er hvordan handelsmenn kan produsere store tap. Utnyttelse er gunstig opp til poenget, men ikke når det kan gjøre en vinnende strategi til en taper. 2 Utnyttelse kan forårsake en vinnende strategi for å miste penger Dette er en leksjon jeg skulle ønske jeg hadde lært tidligere. Overdreven løftestang kan ødelegge en ellers lønnsom strategi. La oss si at jeg hadde en mynt som når hodene ble slått, ville du tjene 2, men når haler ble slått, ville du miste 1. Ville du vende den mynten min gjetning er absolutt at du ville vende den mynten. Youd vil vende det om og om igjen. Når du har en 5050 sjanse mellom å lage 2 eller tape 1, er det en no-brainer mulighet som du aksepterer. Nå kan vi si at jeg har samme mynt, men denne gangen hvis hodene er rammet, vil du tredoble din nettoverdi, men når haler ble rammet, ville du miste all besittelse du eier. Ville du vende den mynten min gjetning er at du ikke ville fordi en dårlig flipp av mynten ville ødelegge livet ditt. Selv om du har nøyaktig samme prosentandel fordel i dette eksempelet som eksempelet ovenfor, ville ingen i sitt rette sinn vende denne mynten. Det andre eksempelet er hvor mange Forex-forhandlere som ser sin handelskonto. De går all-in på en eller to handler og ender med å miste hele kontoen sin. Selv om handelen deres hadde en kant som vår myntflingende eksempel, tar det bare en eller to uheldig bransjer å tørke dem ut helt. Dette er hvordan innflytelse kan føre til at en vinnende strategi mister penger. Så hvordan kan vi fikse dette? En god start er å bruke ikke mer enn 10x effektiv innflytelse. 3 Bruke sentiment som guide kan vippe oddsene i din favør Den tredje leksjonen Ive lærte burde komme som ingen overraskelse for de som følger artiklene mine. ved hjelp av den spekulative sentimentindeksen (SSI). Ive skrevet mange artikler om dette emnet. Det er det beste verktøyet jeg noensinne har brukt, og er fortsatt en del av nesten hver handelsstrategi jeg bruker, dagens. SSI er et gratis verktøy som kan bli funnet her som forteller oss hvor mange forhandlere er lange i forhold til hvor mange handelsmenn som er korte hver større valutapar. Dens ment å bli brukt som en contrarian indeks der vi ønsker å gjøre det motsatte av hva alle andre gjør. Å bruke det som et retningsfilter for mine handler har slått min handels karriere helt rundt. Lær av mine feil Hvis jeg kunne fortelle min yngre selv 3 ting før jeg begynte å handle forex, ville dette være listen jeg ville gi. Jeg håper de hjelper din handel så mye som det hjalp meg. --- Skrevet av Rob Pasche DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirker de globale valutamarkedene. Opplæring for et liv av Alexander Elder 5. mars 2008 kl. 04:05 Trading for Living er en første finansiell handelsbok av den fremtredende handelsforfatteren og læreren Alexander Elder. Det viser de vanligste feilene som handelsmenn ikke klarer å gjenkjenne og korrigere i sine stiler, og som hindrer dem i å bli økonomisk selvstendige. Trading for a Living viser alle fordelene med å være en handelsmann 151 friheten, spenningen, livskvaliteten. Å bli en finanshandler er ikke noe vanskelig å gjøre, det er bare vanskelig å holde ned dine følelser og begynne å tenke på handel som en seriøs langsiktig aktivitet. Ifølge Alexander Elder mislykkes flertallet av begynnelseshandlerne ikke å kontrollere sine følelser, de går for at kortsiktig suksess mister på lang sikt som gjør at de mister penger, tid og en tro på en bedre økonomisk fremtid. Ingen tidligere handelsopplevelse eller kunnskap er nødvendig for å lese og forstå denne boken. Nedenfor kan du lese anmeldelser av boka og også sende inn din egen anmeldelse om Trading for a Living av Alexander Elder. Trading for Living er en strålende og velskrevet bok. Den delen som nevner forståelse for markedspsykologien og følelsen som de viktigste motiverende faktorene som fører til teknisk analyse, var i mine øyne, den mest uunnværlige delen av denne boken. Det forklarer at verdien av eiendeler er alt markedet handler om, og ulike forhandlere bruker ulike tekniske indikatorer for å tolke pris - og volumdata. Jeg foretrekker de mer grunnleggende analysemetodene, men jeg ble provosert av en venn til å lese denne boken, og jeg fant årsakene til de tekniske egenskapene ekstremt gyldige. Tolke og integrere disse metodene i ditt foretrukne handelssystem er en annen viktig idé boken gir. Hvis du investerer mer i verdier, så kan markedsinngangs - og utgangsstrategier du bruker og risikoreduksjonsteknikker være noe annet enn teknisk. Jeg fant å tenke på de ulike handelsstrategiene og analysere likhetene mellom dem ekstremt spennende. Eldste, som er en psykiater av yrke som foretrekker å handle for levende, presenterer mange tekniske indikatorer som diagrammer og lysestaker og gir til slutt leseren et innblikk i sin egen handelsmetode. Terminator: Dette er et spellbinding litteratur. Skrevet vidunderlig, det må være i din besittelse hvis du er involvert i handel eller til og med tenkt å gjøre det i fremtiden. Jeg kjøpte denne boken en stund tilbake sammen med Come In My Trading Room og Entries and Exits også skrevet av Dr. Elder. Jeg kunne ikke få meg til å sette denne boken ned og hvert minutt jeg hadde gratis, ville jeg plukke den opp igjen. Jeg ferdig med det mindre enn to dager, og kunne ikke stoppe meg selv fra begynnelsen av neste bok, kom inn i min handel rom. Etter å ha lest omtrent 100 sider ville jeg si at det ikke er veldig forskjellig fra Trading for a Living, men opplevelsen av å lese den første boken var ren fornøyelse. Det var enkelt å lese, analysere og tolke. Før jeg leste denne boken følte jeg at jeg visste at jeg visste mer enn jeg trengte å vite om TA, men jeg kunne ikke engang ha forestilt meg mengden Dr. Elder ville legge til min kunnskap. Seksjonen om forhandlerpsykologi er fantastisk skrevet og sannsynligvis det beste arbeidet i feltet. Han nevnte også Triple Screen-metoden som han også sysselsetter, og jeg følte det vil være et verdifullt tillegg til anybodys handelsfilosofi. Du må lese denne boken Elders bok er bare god hvis du er nybegynner i handelsområdet. Det vil gi deg en god måte å foreta teknisk analyse på. Når du har lest dette, bør du begynne å utforske markedsutviklingen individuelt og trekke dine egne konklusjoner. Eldste snakker om handelssystemet han har brukt, men testere har bekreftet at det mislykkes i det praktiske markedet. Han har en veldig klassisk utsikt mot handel. Du bør lese denne boken bare for nytelse, siden den ikke har noe mer å tilby. Gi den bort etter å ha lest. De fleste nybegynnerhandlere har ingen anelse om hva de kan forvente, men de tror fortsatt at de vil gå ut av markedet. Eldste sier det med så få ord som mulig at markedet er fylt med mer erfarne handelsmenn som har mer utviklede metoder, en bedre formet handelsmoral og bedre teknikker for penge og risikostyring. En nybegynnerhandler er som en nybegynnerspiller som spiller sin første turnering. Du forventer ikke virkelig at han skal vinne. Han kan, men det vil være mot alle odds. Tilsvarende, hvis du er en amatørhandel og henter denne boken, øker du sjansene for å slå markedet så raskt som mulig. Det koster faktisk litt mer enn de andre bøkene, men det er vel verdt pengene dine. Det gir deg fantastiske råd og svært nyttige tips. Du kan enkelt si at eldste er en psykiater når han snakker om en handelsmanns psykologi og hvordan de fleste handelsmenn gir sitt eget doom. Hvis du bare skal begynne å handle, vent til du er ferdig med å lese denne boken. Hvis du allerede har startet, ta en pause, les denne boken og kom tilbake. Denne boken vil være mest informativ for den nyere klassen av handelsmenn. Forfatteren gir leseren en veldig god introduksjon til de ulike metodene for teknisk analyse, trender, kartmønstre og noen populære indikatorer som MACD, momentum, Stokastikk, RSI etc. Samtidig gir han ikke mer informasjon enn hva brukeren kan tåle. Å legge nybegynner til side, inneholder eldste også mye informasjon til den erfarne handelsmannen. Handlerne som lenge har vært på markedet og har innsett at det mangler noe i deres handelsmetoder, kan ikke være til stor nytte (han sier at det ikke er tilrådelig å endre strategien din på dette stadiet), men bør lese boken likevel . Han har skrevet et glimrende kapittel om risikostyring. Han peker også på forskjellene i metodikken etterfulgt av en vinnende og en tapende handelsmann. Han forteller viktigheten av god kvalitet handel. Han skriver gjentatte ganger at handelsmannen ikke bør glemme avtalen når stillingen er stengt. Det er mye å lære av alle lønnsomme og tap-making handel. Det er denne analysen som vil hjelpe deg med å forbedre. Språket som brukes er også veldig kortfattet. En ting jeg ikke likte var prisen på boken. Det er tydelig hvorfor jeg ga denne boken fire stjerner i stedet for fem. En flott introduksjon til nybegynnere i området. Eldste dekker området med indikatorer godt, og gir en viss tillit ved å inkludere ekte handler fra hes biblioteket. Psykologien jeg fant på min første lesning for å være frustrerende, følte jeg det distrahert fra 8220real8221 trading kunnskap, men i ettertid, nå ville jeg ikke lese en handelsbok uten et kapitlet om psykologi. Skrevet i et helt uklart saken, hvilke nybegynnere kan finne skremmende, setter det bestemt min tankegang i å bli fokusert, og akseptere at handel er veldig alvorlig, med ekte tap. Jeg synes det er en god start for nybegynnere, men jeg fant at jeg måtte slå opp nettsteder for noen forklaringer på mekanikken bak noen indikatorer. Legg igjen en vurdering Trading Forex (som enhver annen finansiell handelsaktivitet) kan være veldig risikabelt. Handel med margin er enda mer risikofylt. For å være forberedt på mulige tap og andre farer ved markedet, anbefales det å lese Forex-bøkene skrevet av fagfolk og anbefalt av de vellykkede handlendene. Forex bøker presentert på dette nettstedet kan i stor grad forbedre sjansene dine for å trives fra valuta trading og for å unngå de vanlige feilene som har blåst opp tusenvis av kontoer. Ikke glem å lese Forex bokanmeldelser før du kjøper dem, og vær så snill, la din egen anmeldelse være etter at du har lest boken. Les først, handle neste Kategori Våre venner

No comments:

Post a Comment