Wednesday 8 November 2017

Hull Flytting Gjennomsnittet Strategi


MACD-indikator MACD-indikatoren er i utgangspunktet en forfining av de to bevegelige gjennomsnittssystemene og måler avstanden mellom de to bevegelige gjennomsnittlige linjene. MACD er et akronym for Moving Average Convergence Divergence. MACD ble utviklet av Gerald Appel og diskuteres i sin bok, The Moving Average Convergence Divergence Trading Method. MACD-indikatoren brukes primært til handelstrend og bør ikke brukes i et varierende marked. Signaler blir tatt når MACD krysser sin signallinje, beregnet som et 9-dagers eksponentielt glidende gjennomsnitt for MACD. Først sjekke om prisen er trending. Hvis MACD-indikatoren er flat eller holder seg nær nulllinjen, er markedet spredt og signaler er upålitelige. Gå lenge når MACD krysser signallinjen nedenfra. Gå kort når MACD krysser signallinjen ovenfra. Signaler er langt sterkere hvis det enten er: en avvikelse på MACD-indikatoren eller en stor sving over eller under nulllinjen. Med mindre det er divergens, ikke gå lenge hvis signalet er over nulllinjen, og ikke gå kort hvis signalet er under null. Plasser stopp-tap under siste mindre Lav når lang, eller den siste mindre Høy når kort. Mus over diagramtekster for å vise handelssignaler. Gå kort S - MACD krysser til under signallinjen etter en stor sving. Gå lang L når MACD krysser over signallinjen. Sterkt kort signal S - MACD krysser etter en stor sving og bearish divergens (vist av trendlinjen). Gå langt L. Flat MACD signaliserer at markedet er i gang - vi er mer sannsynlig å være whipsawed inout av vår posisjon. Avslutt lang handel X men ikke gå kort - MACD er betydelig under nulllinjen. Gjenta din lange handel L. Standardinnstillingene for MACD-indikatoren er: Langsomt glidende gjennomsnitt - 26 dager Rask glidende gjennomsnitt - 12 dager Signal linje - 9 dagers glidende gjennomsnitt av forskjellen mellom rask og sakte. Alle glidende gjennomsnitt er eksponentielle. Se Indikatorpanel for veibeskrivelse om hvordan du setter opp en indikator. Se Rediger indikatorinnstillinger for å endre innstillingene. Tilskudd og trendlinjer: Bruk MACD Histogram hvis du vil tegne trendlinjer eller plassere bildetekster på histogrammet. Ellers blir de igjen hengende i luften hvis du zoomer eller endrer tidsperioder. Utilgjengelig Moving Average Crossover Alert Indikator Ultimate Moving Gjennomsnittlig Crossover Alert Indicator Bundle for NinjaTrader (NT7 038 NT8) varsler deg ikke bare når et par bevegelige gjennomsnitt krysser, eller Prisen krysser et bevegelige gjennomsnitt gjennom et omfattende utvalg av lyd-, visuelle og e-postvarslingsvarsler, men gir også en rekke tilleggsfunksjoner. Med glidende gjennomsnitt 8216cloud8217 skjerm. 12 individuelt valgte MA-typer og en annen indikator som er inkludert spesielt for bruk i Market Analyzer-skanning eller strategiutvikling, gjør dette til det eneste glidende gjennomsnittet og crossover-varselindikatoren du trenger. Hold på høyre side av trenden Kjører på ethvert marked, noe diagram type, forsterker En hvilken som helst tidsramme Jeg sjekker alltid diagrammene mine og de bevegelige gjennomsnittene før du tar en stilling. Er prisen over eller under det bevegelige gjennomsnittet som fungerer bedre enn noe verktøy jeg har. Jeg prøver ikke å gå imot de bevegelige gjennomsnittene, det er selvdestruktivt. Se denne korte videoen for å se programvaren i action8230 Elsk den Moving Average Cross indicator8230email og varsler er flotte. I8217m bruker det og jeg skal foreslå det til vår gruppe. Jeg liker arbeidet ditt som det er rent og har behov for parametere. Scott P. Range Research Group (USA) Bare takk for din fortsatte støtte og råd. Jeg setter pris på det. Ant B. Storbritannia Jeg kjøpte denne flotte indikatoren Ultimate Moving Average Cross Alert indikator for NinjaTrader, og jeg vil bare si takk. Dette er en veldig god indikator. John Saraga, USA (14. april 2016) Man 8211 som er stor støtte 8230 takk Stuart 8211 mange forhandlere er i stillingen jeg er inne. Jeg er sikker på at hvis du gir denne typen virkelig hjelp, kan din virksomhet ikke hjelpe, men blomstre . Takk heaps Ivan B, Australia Flytende gjennomsnittsindikator Crossover Alert Funksjoner Audio Alert (mulighet til å legge til egendefinerte lyder) Crossover-markør på diagrammet for siste glidende gjennomsnittskryss over og under Endre bakgrunnsfarget for barer hvor et kryssoverfall forekommer E-postmeldinger (direkte fra diagrammet ELLER markedsanalysatoren) Meldinger sendt til NinjaTrader-varslingsvinduet (med konfigurerbar meldingsprioritet) Farg den bevegelige gjennomsnittsverdien 8216Cloud8217 SKANNING FOR FLYTING AV GENNEMSNITT eller PRIS-KROSSOVERS Inkluderer en andre indikator spesifikt for bruk i Market Analyzer for å opprette varsel-, celle - eller filterbetingelser eller for programmering til en NinjaTrader-strategi Motta e-postvarsler direkte fra Market Analyzer-skan DISPLAY VISNING AV AVGANG 8216CLOUD8217 Fullt konfigurerbart glidende gjennomsnitt 8216cloud8217 Valg for å slå på eller av den bevegelige gjennomsnittlige skyvisningen på diagrammer FLERFARGET FLYTTNING AVERAGE SLOPE Fullt konfigurerbart flerfarget glidende gjennomsnitt skrålinjer Valg for å slå på eller av movi ng gjennomsnittlig linjevisning på diagrammer KONFIGURERT BEVIRKNING AVERAGE 12 forskjellige Flytende Gjennomsnittstyper, individuelt valgbare for hvert bevegelige gjennomsnitt, inkludert: DEMA 8211 Double Exponential Moving Average (utviklet av Patrick Mulloy og beskrevet i sin artikkel i januar 1994-utgaven av teknisk analyse av Lager og varemagasin) EMA 8211 Eksponensiell Moving Gjennomsnittlig HMA 8211 Hull Moving Average (utviklet av Alan Hull) LinReg 8211 Linjær regresjon (selv om det ikke er et bevegelige gjennomsnitt, benyttes den lineære regresjonsindikatoren ofte til trendidentifikasjon på samme måte som flytende gjennomsnitt) SMA 8211 Enkel Flytende Gjennomsnittlig T3 8211 T3 Adaptiv Flytende Gjennomsnitt (opprettet av Tim Tillson) TEMA 8211 Trippel Eksponentiell Flytende Gjennomsnitt (utviklet av Patrick Mulloy og beskrevet i sin artikkel i januar 1994-utgaven av Technical Analysis of Stocks and Commodities magazine) TMA 8211 Triangulær Moving Gjennomsnitt VMA 8211 Variabel Moving Average (også kjent som VIDYA eller Variable Index Dynam IE Gjennomsnittlig) VWMA 8211 Volumvektet Flytende Gjennomsnittlig WMA 8211 Vektet Flytende Gjennomsnitt ZLEMA 8211 Nullstillingseksponentiell Flytende Gjennomsnittlig Moving Gjennomsnittlig Periode 8211 individuelt velgbar for hvert bevegelige gjennomsnitt 7 forskjellige pristype-innganger Mulighet til å vise et tredje langsiktig glidende gjennomsnitt Detaljeret brukerhåndbok Forkonfigurert forsterker enkel å bruke, men likevel svært konfigurerbar for 8220power-brukere8221 Motta både NinjaTrader 7 og NinjaTrader 8 versjoner av indikatorene for den samme prisen. BONUS: Din lisens tillater bruk på to datamaskiner du eier (f. eks. Stasjonær PC og bærbar PC). Egen Din Ultimate Moving Average Crossover Alert-indikator er fullstendig med evigvarende lisens for KUN (US) 157,00 (normalt 177,00). Skjermbilder Systemkrav Lisensiering og vilkår NinjaTrader 8211 Ultimate Moving Average Crossover Alert Indikator er en plug-in til NinjaTrader-kartleggingsplattformen, slik at et system som kan kjøre NinjaTrader (versjon 7 og versjon 8 støttet), kan også kjøre Ultimate Moving Average Crossover Alert indikator. For mer informasjon om NinjaTrader-kravene, vennligst se den gjeldende Installasjonsveiledningen: NinjaTrader 7 Installasjonshåndbok NinjaTrader 8 Installasjonsveiledning Microsoft Framework 4.5 (forhåndsinstallert på de fleste PCer) eller høyere. For å laste ned den nyeste versjonen av Microsoft Framework, se: microsoftnetdownload 1) Alle kunder mottar en evig lisens og fri tilgang til 1 år (fra kjøpsdato) for støtte og programvareoppdateringer, inkludert fremtidige forbedringer. Din lisens tillater bruk på to datamaskiner du eier (f. eks. Stasjonær PC og bærbar PC). Hvis du trenger installasjon på mer enn 2 datamaskiner, kan du kjøpe ekstra lisensiert til en betydelig rabatt med det opprinnelige kjøpet. 2) Den evigvarende lisensen er for din kontinuerlige bruk av programvaren, og det er ikke mer å betale hvis du ikke ønsker å motta fremtidige programvareoppdateringer etter det første året. Alle kunder får gratis tilgang til 1 års støtte og programvareoppdateringer, inkludert fremtidige forbedringer, men etter 1 år vil fremtidige oppdateringsforsterkninger bli tilgjengelig til en nedsatt pris på 35 av den angitte prisen, i ytterligere 1 års støtte og programvare oppdateringer, inkludert fremtidige forbedringer, bør du ønske å ta opp dette alternativet. 3) VENNLIGST MERK. Ved å klikke Jeg godtar vilkårene for vilkårene ved kjøp av produktet, nedlasting, tilgang, installasjon, kjøring eller bruk av Global Trading Tools (GTT) indikatoren du angir at du godtar vilkårene i ansvarsfraskrivelsen og sluttbrukerlisensen Avtale (EULA) ligger på globaltradingtoolspolicies Kjøp 8216Utimate Moving Average Crossover Alert8217 Indikator (USD) 8216Utimate Moving Average Crossover Alert8217 indikator for NinjaTrader (støtter NinjaTrader v7 038 NinjaTrader v8) KUN 157,00 med bonus 2 PC-lisens includedCanada First Defense Strategy - Fullstendig dokument En melding fra Statsministeren Denne regjeringen tok kontor med et fast forpliktelse til å stå opp for Canada. Å oppfylle denne forpliktelsen betyr å holde våre borgere trygge og sikre seg, forsvare vår suverenitet og sikre at Canada kan komme tilbake til det internasjonale stadiet som et troverdig og innflytelsesrike land, klar til å gjøre sin del. Å bygge opp de kanadiske styrkene til et førsteklasses moderne militær er et grunnleggende krav om vi skal levere disse målene. Vi har allerede begynt å levere resultater på Canadas første forsvarsstrategi ved å anskaffe presserende utstyr som C-17 Globemaster transportfly. Nå setter vi en omfattende, langsiktig plan som vil gi de kanadiske styrkene med folket, utstyret og støtten de trenger for å utføre sine kjerneoppdrag i Canada, i Nord-Amerika og i utlandet. Støttet av forutsigbar, langsiktig finansiering, gir strategien ikke bare økt sikkerhet for kanadiere, men også betydelige økonomiske fordeler for innbyggere over hele landet. Ved å avdekke en detaljert plan for fremtidig utskifting av nøkkelutstyrsflåter, gir vi den kanadiske industrien muligheten til å bedre oppfylle krav til innkjøpskrav, og å posisjonere seg for global excellence. Kanadiere er med rette stolte av de viktige bidragene hver dag gjør av våre menn og kvinner i uniform. Med Canadas første forsvarsstrategi og de detaljerte planene vi har presentert i dette dokumentet, burde de nå være like sikre på at deres militære vil ha de verktøyene og ressursene det trenger for å forsvare landet og være en positiv styrke i verden, både i dag og i årene som kommer. Høyre hederlige Stephen Joseph Harper En melding fra forsvarsministeren Det er mitt privilegium å introdusere denne omfattende strategien for Department of National Defense og de kanadiske styrkene, som bygger på visjonen som regjeringen gradvis har lagt fram siden den kom til makten i januar 2006. Canadas første forsvarsstrategi legger frem klare roller og oppdrag for de væpnede styrkene, og beskriver et ambisjonsnivå som vil gjøre dem i stand til å beskytte kanadiere mot de ulike truslene og utfordringene de kan møte i årene som kommer. Det krever at de kanadiske styrkene støtter regjeringens bredere nasjonale sikkerhets - og utenrikspolitiske mål ved å opprettholde evnen til å levere fortreffelighet hjemme, være en sterk og pålitelig partner i forsvaret av Nord-Amerika, og prosjektledelse i utlandet ved å gjøre meningsfulle bidrag til operasjoner utenlands. Basert på de betydelige investeringene i våre væpnede styrker de siste to årene, er dette dokumentet utarbeidet en detaljert plan for å modernisere de kanadiske styrkene. Å sørge for balansert investering på tvers av de fire pilarene som militære evner er bygget på - personell, utstyr, beredskap og infrastruktur - vår plan vil øke størrelsen på styrkene og erstatte deres kjernekapasiteter. Gjennomføringen av denne 20-årige planen vil gi Canada et styrket, state-of-the-art militær og forutsigbar finansiering at den kanadiske industrien må posisjonere seg effektivt for å møte krafts utstyrs - og teknologibehov over lengre tid. Canadas første forsvarsstrategi er en viktig milepæl. Det oppfyller regjeringens forpliktelse til å gi bedre sikkerhet for kanadiere og gir militæret den langsiktige støtten den så kritisk trenger og fortjener, nå og i fremtiden. Den ærverdige Peter MacKay Sammendrag Canadas første forsvarsstrategi gir et detaljert veikart for modernisering av de kanadiske styrkene, basert på regjeringens investeringer i militæret siden det ble tatt i bruk i 2006. Det vil produsere et førsteklasses moderne militær som er godt trent, velutstyrt og klar til å ta på seg utfordringene fra det 21. århundre. Denne strategien er basert på regjeringens visjon for forsvar, samt en omfattende og streng analyse av risikoer og trusler mot Canada og Kanadiere i årene som kommer. Med utgangspunkt i regjeringens klart definerte roller og ambisjonsnivå for de kanadiske styrkene identifiserer strategien de militære evner som kreves for å oppfylle disse målene, som i sin tur bestemmer hvor investeringer er mest nødvendige. Denne strategien tar også hensyn til verdifulle leksjoner hentet fra nyere erfaring hjemme og rundt om i verden. Gjennom stabil og forutsigbar forsvarsfinansiering gir Canadas første forsvarsstrategi den planlagte sikkerheten som kreves for å tillate regjeringen å fortsette å bygge opp de canadiske styrker i det toppmoderne militæret som Canada trenger og fortjener. Det presenterer også enestående muligheter for kanadisk industri innenfor rekkevidde for global excellence. En moderne militær med klart definerte oppdrag og evner Regjeringen har etablert et ambisjonsnivå for de kanadiske styrkene som vil gjøre dem i stand til å møte landets forsvarsbehov, øke sikkerheten til kanadiere og støtte regjeringens utenrikspolitikk og nasjonale sikkerhetsmål. For å oppfylle disse forpliktelsene må de kanadiske styrkene kunne levere fortreffelighet hjemme, være en sterk og pålitelig partner i forsvaret av Nord-Amerika, og prosjektleder i utlandet ved å gjøre meningsfulle bidrag til internasjonal sikkerhet. Militæret vil levere på dette ambisjonsnivået ved å opprettholde sin evne til å gjennomføre seks kjernemisjoner i Canada, i Nord-Amerika og globalt, til tider samtidig. Spesielt vil styrkene ha kapasitet til å: Gjennomføre daglige innenlandske og kontinentale operasjoner, blant annet i Arktis og gjennom NORAD Støtte en stor internasjonal begivenhet i Canada, som for eksempel OL i 2010 Svar på et stort terrorangrep Støtte sivile myndigheter under krise i Canada som en naturkatastrofe, Lead andor, utfører en stor internasjonal operasjon i lengre periode, og distribuerer styrker som svar på kriser andre steder i verden i kortere perioder. For å utføre disse oppdragene, må de canadiske styrkene være et fullt integrert, fleksibelt, multilevel og kampkvalifisert militær, som arbeider i samarbeid med det kyndige og responsive sivilpersonalet ved Institutt for forsvar. Dette integrerte forsvarsteamet vil utgjøre et sentralt element i en helhetlig regjering for å møte sikkerhetskrav, både internasjonalt og internasjonalt. En militær med stabil, forutsigbar finansiering Canadas første forsvarsstrategi støttes av en strategisk investeringsplan basert på en forpliktelse til å gi forutsigbare finansieringsøkninger over en 20-års periode. På grunnlag av budsjettet 2006, som økte forsvarsbasen med 5,3 milliarder kroner over 5 år, har regjeringen gjennom budsjettet 2008 forpliktet til å øke den årlige økningen i forsvarsfinansiering til 2 prosent fra dagens 1,5 prosent som begynner i regnskapsåret 2011-12. I løpet av de neste 20 årene vil disse økene utvide National Defenses årlige budsjett fra ca 18 milliarder i 2008-09, til over 30 milliarder i 2027-28. Totalt planlegger regjeringen å investere nær 490 milliarder kroner i forsvaret over denne perioden. Viktigst av alt, vil infusjonen av pålitelig finansiering gi sikkerhet for å gjennomføre langsiktig planlegging og møte fremtidige krav. En militær med riktig utstyr og opplæring Vesentlige framskritt mot disse målene er oppnådd gjennom en rekke sentrale tiltak, inkludert finansierte økninger i de vanlige styrker og anskaffelse av presserende utstyr. I tillegg til oppkjøpet av fire C-17 Globemaster-strategiske løftefly som allerede er i drift, har regjeringen anskaffet 17 nye C-130J Hercules taktiske løftefly og har kunngjort planer om å kjøpe 16 CH-47F Chinook-helikoptre, tre påfyllingsskip, 2.300 lastebiler , opptil 100 Leopard 2-tanker og 6-8 Arcticoffshore patruljerskip. Regjeringen vil fortsette å styrke styrkenes kapasitet gjennom balanserte investeringer over de fire pilarene som danner grunnlaget for militære evner - personell, utstyr, beredskap og infrastruktur. Spesielt vil Nasjonalt Forsvar: Øke antall militære personell til 70 000 faste styrker og 30 000 Reserve Forces Bytt ut Kraftfartøyets flåter, inkludert: 15 skip som erstatter eksisterende destroyers og fregatter 10 til 12 maritimt patruljeplan 17 Faste søk og redning fly 65 neste generasjons kampfly og en flåte av landkampfartøyer og - systemer. Styrke den overordnede tilstanden til styrkenes beredskap til å distribuere, og deres evne til å opprettholde operasjoner en gang implementert og Forbedre og modernisere forsvarsinfrastruktur. En militær i partnerskap med kanadisk industri Canadas første forsvarsstrategi vil også ha betydelige fordeler for den kanadiske industrien. Infusjonen av langsiktig stabil finansiering det gir, vil gjøre det mulig for industrien å nå global excellence og være bedre posisjonert til å konkurrere om forsvarskontrakter i inn-og utland, og dermed muliggjøre en proaktiv investering i forskning og utvikling og muligheter for innenlandske og internasjonale spin-offs samt potensielle kommersielle applikasjoner. Flytte fremover Canadas første forsvarsstrategi vil gjøre det mulig for styrkerne å oppfylle regjeringens forpliktelser og ta opp hele spekteret av forsvars - og sikkerhetsutfordringer som Canada står overfor nå og inn i fremtiden. Dette styrket militære vil oversette til forbedret sikkerhet for kanadiere hjemme, samt en sterkere stemme for Canada på verdensstadiet. Å erkjenne at globale sikkerhetsutfordringer og evner som kreves for å møte dem, fortsetter å utvikle seg, Regjeringen er forpliktet til å gjennomgå denne omfattende planen regelmessig for å sikre at den fortsetter å oppfylle militærets behov i tjeneste for kanadiere. En visjon om et førsteklasses moderne militær tar hensyn til Canadas forsvars - og sikkerhetsutfordringer definerer de kanadiske styrkenes tre roller, genererer et detaljert ambisjonsnivå for styrken og bestemmer de militære evner som trengs for å gjennomføre viktige oppdrag, identifisere hvor investeringer var mest nødvendig for å fylle hull på tvers av de fire pilarene som militære evner bygges på. Introduksjon Forsvar for kanadiere fra trusler mot deres sikkerhet og trivsel er en kritisk rolle for regjeringen. For å levere på dette kjerneansvaret, er regjeringen forpliktet til å gjenoppbygge de kanadiske styrker til et førsteklasses, moderne militært. Fra og med 2006 begynte regjeringen å legge grunnlaget for en mer integrert, adaptiv og kompetent styrke ved å erkjenne at militæret er en viktig nasjonal institusjon som er avgjørende for sikkerheten og velstanden i Canada, og ved å gjøre første men betydelige investeringer for å takle kritiske hull i personell og utstyr. Canadas første forsvarsstrategi oversetter denne visjonen om et førsteklasses moderne militær til en omfattende 20-års investeringsplan. Å bygge et effektivt militær er en kontinuerlig prosess og krever klare strategiske mål. Som en del av Canadas første forsvarsstrategi, opprettet regjeringen eksplisitte mål for de kanadiske styrker. Disse målene ble avledet av en grundig vurdering av regjeringens forventninger til styrken i inn-og utland, evnene som trengs for å oppnå de ønskede operasjonelle resultatene, og ressursene som kreves for å generere de nødvendige evner over en 20-års planperiode. I løpet av de siste to årene har regjeringen vært engasjert i en streng planleggingstrening som har tatt hensyn til Canadas forsvars - og sikkerhetsutfordringer, nylig operativ erfaring og nåværende og fremtidige krav til militæret, inkludert scenarier om mulige oppdrag som kanadiske styrker måtte være bedt om å gjennomføre. Dette gjorde at regjeringen kunne generere et detaljert ambisjonsnivå for styrkene og bestemme militære evner som trengs for å gjennomføre viktige oppdrag. Denne øvelsen bidro igjen til å identifisere hvor investeringer var mest nødvendige for å fylle hull over de fire pilarene som militære evner bygges på - personell, utstyr, beredskap og infrastruktur. Denne analysen informerte utviklingen av regjeringens 20-årige plan for å styrke viktige militære evner gjennom fokuserte investeringer i hver av søylene. Støttet av økt, forutsigbar langsiktig finansiering, vil strategien levere en balansert, multi-rolle, kampstyrt styrke som vil gi regjeringen den nødvendige fleksibiliteten til å reagere på et bredt spekter av utfordringer i årene fremover. Strategisk miljø Kanadiere lever i en verden preget av volatilitet og uforutsigbarhet. Når vi ser tilbake, er det klart at fredsutbyttet som oppstod fra slutten av den kalde krigen, var relativt kortvarig. På 1990-tallet oppstod det vanskelige sikkerhetsutfordringer, inkludert mislykkede og sviktende stater, borgerkriger og global terrorisme. Mange land, inkludert Canada, var sakte for å fullt ut sette pris på og tilpasse seg disse nye realiteter. I løpet av denne perioden har regjeringer dramatisk underinvestert i de kanadiske styrkene, og etterlatt dem seriøst uforberedt på å håndtere dette stadig mer komplekse globale miljøet. I dag lever vi i en usikker verden, og sikkerhetsutfordringene mot Canada er ekte. Globalisering betyr at utviklingen i utlandet kan ha en dyp innvirkning på kanadens sikkerhet og interesser hjemme. Faktisk, terrorangrepene 11. september 2001 og de som ble utført siden, demonstrerer hvordan ustabilitet og statssvikt i fjerntliggende land direkte kan påvirke vår egen sikkerhet og våre alliertes. Etniske og grensekonflikter, skjøre stater, gjenoppbyggende nasjonalisme og globale kriminelle nettverk fortsetter å true den internasjonale stabiliteten. I tillegg viser ulik tilgang til ressurser og ujevn økonomisk fordeling å være økende kilder til regional spenning, selv om eksisterende lavintensitet eller frosne konflikter i Afrika, Sør-Asia, Midtøsten og Balkan fortsatt er stort sett uløste. Spredning av avanserte våpen og den potensielle fremveksten av nye, kjernefysiske, motstandsdyktige stater under ledelse av uforutsigbare regimer er spesielt bekymringsfulle, som det er den skadelige påvirkning av islamistiske militanter i viktige regioner. Den pågående oppbyggingen av konvensjonelle krefter i Asia Pacific-landene er en annen trend som kan få betydelig innvirkning på internasjonal stabilitet i de kommende årene. Canada står også overfor utfordringer på hjemmefronten. Katastrofale hendelser som flom, skogbranner, orkaner og jordskjelv kan overvelde lokale evner. I løpet av det siste tiåret har vårt militære blitt oppfordret til å bistå sivile myndigheter i å håndtere en rekke naturkatastrofer, inkludert oversvømmelser i Manitoba og Quebec, isstormen i Øst-Canada, og skogbranner i British Columbia. Som orkanen Katrina har vist i USA, vil slike katastrofer fortsette å forekomme, ofte med ødeleggende konsekvenser, og de berørte innbyggerne vil forvente umiddelbare svar. Andre utfordringer for innenlands sikkerhet inkluderer mulige terrorangrep, menneskehandel og narkotikahandel, utenlandske inngrep på Canadas naturressurser og potensielle utbrudd av smittsomme sykdommer. Skulle behovet oppstå, er de kanadiske styrkene klare til å spille en viktig rolle i å støtte sine nødstyringspartnere over hele Canada. I den canadiske arktiske regionen endrer endring av værmønstre miljøet, noe som gjør det mer tilgjengelig for sjøtrafikk og økonomisk aktivitet. Tilbaketrukket isdekning har åpnet veien for økt shipping, turisme og ressursutforskning, og nye transportruter blir vurdert, blant annet gjennom Nordvestpassasjen. Mens dette lover store økonomiske fordeler for Canada, har det også gitt nye utfordringer fra andre kyster. Disse endringene i Arktis kan også gi en økning i ulovlig aktivitet, med viktige implikasjoner for kanadens suverenitet og sikkerhet og et potensielt behov for ytterligere militærstøtte. Regjeringen har forpliktet seg til å sørge for at Canada har de verktøyene det trenger for å håndtere hele spekteret av trusler og utfordringer til Canada og kanadiere. Canadas første forsvarsstrategi representerer et stort skritt i denne retningen ved å gi de kanadiske styrkene de evnene de trenger for å operere effektivt i dagens og morgendagens usikre miljø. Roller av de kanadiske styrker Et klart ambisjonsnivå I et slikt komplekst og uforutsigbart sikkerhetsmiljø trenger Canada et moderne, godt trent og velutstyrt militær med kjernekapasitet og fleksibilitet som kreves for å lykkes med både konvensjonelle og asymmetriske trusler, inkludert terrorisme , insurgencies og cyberangrep. Faktisk forventer og fortjener kanadiere ikke minst en høyt kvalifisert militær som kan holde dem trygge og sikre samtidig at de støtter utenrikspolitikk og nasjonale sikkerhetsmål. Til dette formål gir regjeringen den kanadiske styrken klar retning om sine tre roller - forsvare Canada, forsvare Nord-Amerika og bidra til internasjonal fred og sikkerhet - samt typer og antall oppdrag det forventer at vårt militære skal oppfylle. Dette ambisjonsnivået vil se at de kanadiske styrker leverer fortreffelighet hjemme, være en sterk og pålitelig partner i forsvaret av Nord-Amerika, og prosjektleder i utlandet ved å bidra til internasjonale operasjoner til støtte for kanadiske interesser og verdier. Forsvar Canada - Å levere excellence hjemme Først og fremst må de kanadiske styrkene sikre sikkerheten til våre borgere og bidra til å utøve Canadas suverenitet. Kanadiere regner med rette at deres militære skal være der for dem i hjemmekriser. Forsvarene må også arbeide tett med føderale regjeringspartnere for å sikre kontinuerlig overvåkning av Canadas territorium og luft - og maritime tilnærminger, inkludert i Arktis, for å kunne oppdage trusler mot kanadisk sikkerhet så tidlig som mulig. Excellence hjemme krever at styrker ikke bare identifiserer trusler, men også å ha kapasitet til å håndtere dem raskt og effektivt. Mens, under alle omstendigheter, andre myndigheter og byråer vil ha lederskapsansvar, vil de kanadiske styrkene også spille en viktig rolle i mange situasjoner. Canada Command ble opprettet i 2006 for å gi en enkelt operativ myndighet for slike innenlandske operasjoner og vil jobbe tett med føderale avdelinger som offentlig sikkerhet Canada i å reagere på en naturkatastrofe eller et terrorangrep. Excellence at Home Leverer excellence hjemme krever at styrkene skal være oppmerksomme på alt som foregår i eller nærmer seg vårt territorium, avskrekke trusler mot vår sikkerhet før de når frem til våre kyster, og reagere på uforutsetninger hvor som helst i landet. Spesielt betyr det at militæret vil opprettholde kapasiteten til å: Overvåke kanadisk territorium og luft - og maritime tilnærminger Opprettholde søke - og redningsaksjonsegenskaper som er i stand til å nå de som er i nød hvor som helst i Canada på 247 basis. Bistå sivile myndigheter i å svare på et bredt spekter av trusler - fra naturkatastrofer til terrorangrep. Kraftene må også være tilgjengelige for å bistå andre myndigheter med å ta opp slike sikkerhetsproblemer som overfiske, organisert kriminalitet, narkotikamisbruk og folksmugling og miljøforringelse. I tillegg vil styrkene være forberedt på å effektivt bistå andre myndigheter med å sørge for sikkerhet for store hendelser hjemme, som for eksempel OL i Vancouver 2010 og G8-toppmøtet som skal holdes i Canada samme år. Til slutt må de kanadiske styrkene ha kapasitet til å utøve kontroll over og forsvare Canadas suverenitet i Arktis. Nye muligheter oppstår over hele regionen, og gir nye utfordringer med dem. Etter hvert som aktiviteten i nordlige land og farvann akselererer, vil militæret spille en stadig viktigere rolle i å demonstrere en synlig kanadisk tilstedeværelse i dette potensielt resourcerich-området, og for å hjelpe andre myndigheter som Coast Guarden å reagere på eventuelle trusler som måtte oppstå. En sterk og pålitelig forsvarspartner Å være en troverdig partner i forsvaret av Nord-Amerika, krever at de kanadiske styrkene: Utfører daglige kontinentale operasjoner (inkludert gjennom NORAD). Utfør bilateral opplæring og øvelser med USA. Responder på kriser og forbli interoperabel med USA. militær. Forsvar Nord-Amerika - En sterk og pålitelig partner Å levere excellence hjemme hjelper også oss med å bidra til forsvaret av Nord-Amerika i samarbeid med USA, Canadas nærmeste allierte. Gitt våre vanlige forsvars - og sikkerhetskrav, er det i Canadas strategiske interesse å forbli en pålitelig partner i forsvaret av kontinentet. De kanadiske styrker vil fortsette å samarbeide med sine amerikanske kolleger som en partner i det nordamerikanske luftfartsvarforsvaret (NORAD). Denne binasjonskommandoen har vært et viktig element i forsvarsforholdet mellom Canada og USA siden etableringen i 1958, og dens primære oppgave å forsvare Nord-Amerikanske luftfart er fortsatt viktig i dag. NORAD utvikler seg også for å møte fremtidige trusler, og i forbindelse med fornyelsen av avtalen fra mai 2006 ble kommandoen tildelt det nye ansvaret for maritim advarsel. Canada Command vil fortsette å jobbe med US Northern Command til støtte for felles mål. De to kommandoene er dedikert til å styrke militær-til-militært samarbeid for å gi bistand til sivile beredskapsbyråer i tilfelle krise. Kraftene er forberedt på å gjøre sin rolle under slike omstendigheter med godkjenning av begge regjeringer og ville forvente tilsvarende hjelp i retur. Til slutt vil de to nasjoners væpnede styrker forfølge sitt effektive samarbeid om operasjoner i Nord-Amerika og i utlandet. For å forbli interoperabel må vi sørge for at nøkkelaspekter av utstyr og lærdom er kompatible. Følgelig vil styrkene fortsette å delta i felles trening og personellutveksling med sine amerikanske kolleger. Bidra til internasjonal fred og sikkerhet - Prosjektering av lederskap i utlandet Som en handelsnasjon i en svært globalisert verden, er Canadas velstand og sikkerhet avhengig av stabilitet i utlandet. Som det internasjonale samfunnet griper med mange sikkerhetstrusler, må Canada gjøre sin del for å takle slike utfordringer som de oppstår. Faktisk er å takle slike trusler ved deres kilde et viktig element i å beskytte Canada. Å levere internasjonalt lederskap er viktig hvis Canada skal fortsette å være en troverdig spiller på verdensplan. Dette vil kreve at de kanadiske styrkene har de nødvendige evner til å gi et meningsfylt bidrag over hele spekteret av internasjonale operasjoner, fra humanitær bistand til stabiliseringsoperasjoner for å bekjempe. Daglige utplasseringer er langt mer farlige, komplekse og utfordrende enn tidligere, og de krever mer enn en rent militær løsning. I Afghanistan, for eksempel, er den kanadiske styrkens bidrag bare en komponent, om enn en viktig en, av en helstatslig tilnærming. Bare ved å trekke på et bredt spekter av statlig kompetanse og ressurser, vil Canada lykkes i sin innsats for å møte dagens trusler. Disse operasjonene vil ofte bli utført i regi av FN og Nordatlantiske traktatorganisasjonen. Canada vil fortsette å støtte og bidra til disse viktige internasjonale organene. I tillegg vil de kanadiske styrkene delta, der forholdene dikterer, i oppdrag med likesinnede stater som et ansvarlig medlem av det internasjonale samfunn. Projiserende ledelse i utlandet kan ta mange former - fra å delta i en stor internasjonal kampanje, som Canada for tiden gjør i Afghanistan, til å lede en bestemt del av en multinasjonal operasjon, for eksempel en oppgavegruppe. En ting er klart, men Canada kan ikke lede med ord alene. Fremfor alt krever lederskap evnen til å distribuere militære eiendeler, inkludert støvler på bakken. I samarbeid med sine allierte må Canada være forberedt på å handle og gi passende ressurser til støtte for nasjonale interesser og internasjonale mål. Projiserende lederskap i utlandet: Leksjoner Lært av Afghanistan-oppdraget De kanadiske styrkene har lært mange leksjoner fra deres komplekse oppdrag i Afghanistan, og vil fortsette å inkorporere disse leksjonene i deres operasjonelle planlegging og opplæring. Afghanistan-oppdraget har blant annet styrket behovet for å: opprettholde kamp-kapasitet på riktig nivå av beredskap. Gi distribuert personell med riktig blanding av utstyr slik at de selv eller med allierte kan delta i hele spekteret av operasjoner - fra å motvirke asymmetriske trusler som improviserte eksplosive enheter, for å bidra til gjenoppbyggingsarbeid i en barsk og uforsonlig miljø. Arbeid tett og utvikle en sammenhengende overordnet strategi med avdelingspartnere. Nivå av ambisjon - Seks kjerneoppdrag i Canada, i Nord-Amerika og i utlandet Det globale sikkerhetsmiljøet har sett betydelig endring de siste årene. Vi har oppdaget regionale spenninger eskalere raskt i konflikt og naturkatastrofer blir til humanitære kriser. Canada krever et militær med fleksibilitet til å svare på slike utfordringer mens de fortsetter å gjennomføre viktige, daglige oppdrag. Regjeringen har derfor opprettet et ambisjonsnivå som vil se at styrkene utfører følgende oppdrag, potensielt alle samtidig: Forsvar Canada - Å levere excellence hjemme Først og fremst må de kanadiske styrkene sikre sikkerheten til våre borgere og hjelpe trene Canadas suverenitet. Kanadiere regner med rette at deres militære skal være der for dem i hjemmekriser. Forsvarene må også arbeide tett med føderale regjeringspartnere for å sikre kontinuerlig overvåkning av Canadas territorium og luft - og maritime tilnærminger, inkludert i Arktis, for å kunne oppdage trusler mot kanadisk sikkerhet så tidlig som mulig. Excellence hjemme krever at styrker ikke bare identifiserer trusler, men også å ha kapasitet til å håndtere dem raskt og effektivt. Mens, under alle omstendigheter, andre myndigheter og byråer vil ha lederskapsansvar, vil de kanadiske styrkene også spille en viktig rolle i mange situasjoner. Canada Command ble opprettet i 2006 for å gi en enkelt operativ myndighet for slike innenlandske operasjoner og vil jobbe tett med føderale avdelinger som offentlig sikkerhet Canada i å reagere på en naturkatastrofe eller et terrorangrep. Excellence at Home Leverer excellence hjemme krever at styrkene skal være oppmerksomme på alt som foregår i eller nærmer seg vårt territorium, avskrekke trusler mot vår sikkerhet før de når frem til våre kyster, og reagere på uforutsetninger hvor som helst i landet. Spesielt betyr det at militæret vil opprettholde kapasiteten til å: Overvåke kanadisk territorium og luft - og maritime tilnærminger Opprettholde søke - og redningsaksjonsegenskaper som er i stand til å nå de som er i nød hvor som helst i Canada på 247 basis. Bistå sivile myndigheter i å svare på et bredt spekter av trusler - fra naturkatastrofer til terrorangrep. Kraftene må også være tilgjengelige for å bistå andre myndigheter med å ta opp slike sikkerhetsproblemer som overfiske, organisert kriminalitet, narkotikamisbruk og folksmugling og miljøforringelse. I tillegg vil styrkene være forberedt på å effektivt bistå andre myndigheter med å sørge for sikkerhet for store hendelser hjemme, som for eksempel OL i Vancouver 2010 og G8-toppmøtet som skal holdes i Canada samme år. Til slutt må de kanadiske styrkene ha kapasitet til å utøve kontroll over og forsvare Canadas suverenitet i Arktis. Nye muligheter oppstår over hele regionen, og gir nye utfordringer med dem. Etter hvert som aktiviteten i nordlige land og farvann akselererer, vil militæret spille en stadig viktigere rolle i å demonstrere en synlig kanadisk tilstedeværelse i dette potensielt resourcerich-området, og for å hjelpe andre myndigheter som Coast Guarden å reagere på eventuelle trusler som måtte oppstå. En sterk og pålitelig forsvarspartner Å være en troverdig partner i forsvaret av Nord-Amerika, krever at de kanadiske styrkene: Utfører daglige kontinentale operasjoner (inkludert gjennom NORAD). Utfør bilateral opplæring og øvelser med USA. Responder på kriser og forbli interoperabel med USA. militær. Forsvar Nord-Amerika - En sterk og pålitelig partner Å levere excellence hjemme hjelper også oss med å bidra til forsvaret av Nord-Amerika i samarbeid med USA, Canadas nærmeste allierte. Gitt våre vanlige forsvars - og sikkerhetskrav, er det i Canadas strategiske interesse å forbli en pålitelig partner i forsvaret av kontinentet. De kanadiske styrker vil fortsette å samarbeide med sine amerikanske kolleger som en partner i det nordamerikanske luftfartsvarforsvaret (NORAD). Denne binasjonskommandoen har vært et viktig element i forsvarsforholdet mellom Canada og USA siden etableringen i 1958, og dens primære oppgave å forsvare Nord-Amerikanske luftfart er fortsatt viktig i dag. NORAD utvikler seg også for å møte fremtidige trusler, og i forbindelse med fornyelsen av avtalen fra mai 2006 ble kommandoen tildelt det nye ansvaret for maritim advarsel. Canada Command vil fortsette å jobbe med US Northern Command til støtte for felles mål. De to kommandoene er dedikert til å styrke militær-til-militært samarbeid for å gi bistand til sivile beredskapsbyråer i tilfelle krise. Kraftene er forberedt på å gjøre sin rolle under slike omstendigheter med godkjenning av begge regjeringer og ville forvente tilsvarende hjelp i retur. Finally, the two nations armed forces will pursue their effective collaboration on operations in North America and abroad. To remain interoperable, we must ensure that key aspects of our equipment and doctrine are compatible. Accordingly, the Forces will continue to participate in joint training exercises and personnel exchanges with their US counterparts. Contributing to International Peace and Security - Projecting Leadership Abroad As a trading nation in a highly globalized world, Canadas prosperity and security rely on stability abroad. As the international community grapples with numerous security threats, Canada must do its part to address such challenges as they arise. Indeed, tackling such threats at their source is an important element in protecting Canada. Providing international leadership is vital if Canada is to continue to be a credible player on the world stage. This will require the Canadian Forces to have the necessary capabilities to make a meaningful contribution across the full spectrum of international operations, from humanitarian assistance to stabilization operations to combat. Todays deployments are far more dangerous, complex and challenging than in the past, and they require more than a purely military solution. In Afghanistan, for example, the Canadian Forces contribution is only one component, albeit an essential one, of a whole-of-government approach. Only by drawing upon a wide range of governmental expertise and resources will Canada be successful in its efforts to confront todays threats. These operations will often be conducted under the auspices of the United Nations and the North Atlantic Treaty Organization. Canada will continue to support and contribute to these key international bodies. In addition, the Canadian Forces will participate, where circumstances dictate, in missions with like-minded states as a responsible member of the international community. Projecting leadership abroad can take many forms - from taking part in a large international campaign, as Canada is currently doing in Afghanistan, to leading a specific component of a multinational operation, such as a naval task group. One thing is clear, however: Canada cannot lead with words alone. Above all else, leadership requires the ability to deploy military assets, including boots on the ground. In concert with its allies, Canada must be prepared to act and provide appropriate resources in support of national interests and international objectives. Projecting Leadership abroad: Lessons Learned from the afghanistan mission The Canadian Forces have learned many lessons from their complex mission in Afghanistan, and will continue to incorporate those lessons into their operational planning and training. Among other things, the Afghanistan mission has reinforced the need to: Maintain combat-capable units at the right level of readiness. Provide deployed personnel with the right mix of equipment so they can take part, on their own or with allies, in the full spectrum of operations - from countering asymmetric threats like improvised explosive devices, to contributing to reconstruction efforts in a harsh and unforgiving environment. Work closely and develop a coherent overarching strategy with departmental partners. Level of Ambition - Six Core Missions in Canada, in North America and Abroad The global security environment has seen significant change in recent years. We have witnessed regional tensions escalate quickly into conflict and natural disasters turn into humanitarian crises. Canada requires a military with the flexibility to respond to such challenges while continuing to carry out essential, day-to-day missions. The Government has accordingly established a level of ambition that will see the Forces carry out the following missions, potentially all at the same time: Conduct daily domestic and continental operations, including in the Arctic and through NORAD Support a major international event in Canada, such as the 2010 Olympics Note: Figures for years up to and including 2007-08 reflect final adjustments for items such as funding for incremental costs of deployed operations. Although the Government has committed to continue providing this funding, future adjustments in this context are not reflected in the graph. These adjustments will not affect the baseline for the long term planning figures. Consistent with established practice under the Expenditure Management System, the forecast annual planning figures presented here will be re-confirmed annually through the Estimates and Budget processes. Chart 2 - Defence Average Growth (1986-87 to 2027-28) Selected Periods 1986-87 to 2005-06 2008-09 to 2027-28 1 In the top display, the years 2006-07 and 2007-08 are segregated to note that they represent the program re-set years upon which the CFDS is subsequently based. Figures for years up to and including 2007-08 reflect final adjustments for items such as funding for incremental costs of deployed operations. Although the Government has committed to continue providing this funding, future adjustments in this context are not reflected in the graph. These adjustments will not affect the baseline for the long term planning figures. Chart 3 - Canada First Defence Strategy - Total Defence Spending 2008-09 to 2027-28 (Accrual Numbers) 70,000 Regular and 30,000 Reserve personnel by 2028 includes 25,000 civilian workforce Previously annonced equipment purchases, including: C-17 Globemasters C-130J Hercules ArcticOffshore Patrol Ships CH-47F Chinook Helicopters Trucks New Major Fleet Replacements Fixed-wing Search ad Rescue Aircraft Destroyers and Frigates Maritime Patrol Aircraft Fighter Aircraft Land Combat Vehicles and Systems Includes individual weapons, communications equipment, etc. Increased investment in rebuilding and maintenance of infrastructure of approximately 100Myear Approximately 140Myear in new spending on spare parts, maintenance and training Total Spending over 20 Years 2 This figure reflects only the capital component of this equipment over the 20-year period. The previously announced total of 30B includes the capital and in-service support costs over the full life of the equipment. 3 This figure represents the capital costs of the new Major Fleet Replacements during the 20-year period reflected in the chart. The total capital costs of these platforms amortized over their useful life, which extend beyond this 20-year period, amount to 45-50B. To address the problem, the Government increased defence funding through Budget 2006 by 5.3 billion over five years, including a baseline increase of 1.8 billion starting in 2010-11. In doing so, it established a firm foundation for the future and raised the baseline on which future efforts to rebuild the Canadian Forces will be anchored. Moving forward from this strong footing, the Government, in Budget 2008, augmented the automatic annual rise in Defence funding from 1.5 percent to 2 percent starting in fiscal year 2011-12. Over the next 20 years, this increase is expected to expand the Defence budget from approximately 18 billion in 2008-09, to over 30 billion by 2027-28, as shown in Charts 1 and 2. This figure reflects the new investments made by the Government as outlined in this document. Overall, the Government will spend close to 490 billion on defence over the next 20 years (see Charts 3 and 3a for further details). With this funding framework, National Defence will be able for the first time to plan for the future on the basis of stable and predictable funding, which will allow it to strategically allocate resources and build the capabilities necessary to meet the countrys defence needs. Furthermore, in addition to this new formula, the Government is committed to separately fund incremental costs for major operations. This commitment to long-term funding and to the detailed procurement strategy it supports will also provide major new opportunities for Canadian industry and produce significant economic benefits for Canadians. It will provide good jobs and new opportunities for tens of thousands of Canadians who work in defence industries and communities with military bases. It will also allow Canadian companies to align their long-term manufacturing, support, and research and development programs to better meet procurement requirements. This comprehensive plan will be implemented in concert with a new long-term procurement strategy designed to benefit Canadian industry while building commercial capacity in relevant knowledge and technology industries. Chart 3a - Canada First Defence Strategy Allocations Rebuilding the Canadian Forces To deliver on the Governments level of ambition, the Canadian Forces must be a fully integrated, flexible, multi-role, and combat-capable military. They must also contribute as a core element of a whole-of-government approach to addressing both domestic and international security challenges. Among other considerations, the Governments decisions on rebuilding the Canadian Forces are informed by experience gained in recent missions in Canada and overseas, including in Afghanistan. Indeed, the Afghanistan mission has demonstrated the importance of having a military that can operate far from home on a sustained basis and in a difficult environment, and that is capable of quickly adapting to evolving threats and changing conditions on the ground. These lessons will continue to be incorporated as the military adjusts its doctrine and capability requirements in the future. Operational experience has demonstrated that the best way to give the Government maximum flexibility in countering the full spectrum of security challenges is to maintain balance across the four pillars upon which military capabilities are built - personnel, equipment, readiness and infrastructure. The Canada First Defence Strategy addresses the needs of the Canadian Forces across these pillars, building on progress achieved since 2006. 1. Personnel Challenge: At the end of the Cold War, the Canadian Forces had a total strength of approximately 89,000 Regular Force personnel. While this number declined to below 60,000 in the 1990s, the militarys operational tempo significantly increased over the same period, placing extreme stress on Canadian Forces personnel. Operational fatigue, combined with the demographic reality of an ageing workforce, resulted over time in a hollow force. Faced with new demands and the need to respond to new and unforeseen crises, the Canadian Forces require more recruits of higher quality with the right knowledge and skills. While its strength has increased, at current manning levels of about 64,000 Regular and 26,000 Reserve personnel, our military is still hard pressed to carry out core operations at home and abroad. Previous initiatives: The Government will remedy this situation by funding significant personnel growth. Budget 2006 provided funding to increase the effective strength of the Regular Force to 68,000 personnel and the Reserves to 26,000. These additional personnel will help sustain international operations in coming years, as well as supporting the Canadian Forces contribution to security efforts at the 2010 Olympics in Vancouver. What is new: The Canada First Defence Strategy provides the resources needed to expand the Forces to 70,000 Regular Force and 30,000 Reserve Force personnel. This will give the Canadian Forces a total strength of 100,000 to achieve the Governments defence objectives in Canada, on the continent and internationally, as well as positioning them for future growth. This expansion will allow the military to strengthen key joint and enabling capabilities, including medical and maintenance technicians, surveillance, reconnaissance and intelligence specialists, and special operations forces. This will be a significant undertaking. The cost of increasing military strength by 1,000 regular personnel is about 150 million annually - and this does not include the associated equipment, infrastructure and training. Overall, just over 50 percent of National Defences budget is spent on personnel. Sustaining a major Operation Maintaining 2,500 Canadian Forces personnel in Afghanistan requires a pool of over 12,500. This includes 2,500 personnel in theatre for six months, 5,000 at different stages of training for upcoming rotations and 5,000 recovering following their deployment, affording the soldiers a minimum of 12 months between deployments. About 10,000 additional civilian and military personnel are required in Canada to support the mission. 2. Equipment Challenge: Serious and significant cuts to defence funding in the 1990s resulted in an overall degradation of the Forces equipment, affecting all three services. For example, the navy had to dispose of one of its three replenishment ships and one of its four destroyers the air force eliminated almost half its aircraft, including Chinook helicopters, which are now being urgently re-acquired for use in Afghanistan and the army lost a significant portion of its fighting and utility vehicles. In todays dangerous operational environment, the Canadian Forces need robust and modern equipment to fulfill their roles. Previous initiatives: The Government will remedy this situation by funding significant personnel growth. Budget 2006 provided funding to increase the effective strength of the Regular Force to 68,000 personnel and the Reserves to 26,000. These additional personnel will help sustain international operations in coming years, as well as supporting the Canadian Forces contribution to security efforts at the 2010 Olympics in Vancouver. Looking ahead, several major equipment fleets will reach the end of their operational lives within the next 10 to 20 years, and will need to be replaced. Decisions on acquiring critical new systems to replace these ageing fleets must be made in the near term. Previous Initiatives: Over the last two years, the Government committed significant resources to rebuilding the Forces and made decisions related to the most urgent equipment needs while continuing the analysis suppporting the Canada First Defence Strategy. During that period, the Government made significant commitments to acquire urgently needed equipment. This included C-17 Globemaster strategic and C-130J Hercules tactical transport aircraft, CH-47F Chinook helicopters, Joint Support Ships and trucks to increase the deployability of the military, modern Leopard II tanks and mine-protected vehicles to enhance its combat-capability, and Arcticoffshore patrol ships to help the Forces operate in our northern waters. These acquisitions are building a solid foundation for the continued modernization and strengthening of the military and will enable it to conduct operations more effectively and safely, both at home and abroad. However, more work remains to be done to ensure that the Forces have all the tools they need to do their job over the long term. What is new: Through this 20-year plan, based on a detailed assessment of requirements, the Government has committed to renewing the Forces core equipment platforms. These will preserve maximum flexibility in countering the range of threats facing Canada and include: Destroyers and Frigates Starting in 2015, 15 ships to replace Canadas destroyers and frigates. While all these vessels will be based on a common hull design, the frigate and destroyer variants will be fitted with different weapons, communications, surveillance and other systems. These new ships will ensure that the military can continue to monitor and defend Canadian waters and make significant contributions to international naval operations. Fixed Wing Search amp Rescue Aircraft Starting in 2015, 17 fixed-wing search and rescue aircraft to replace the current ageing fleet of Buffalo and Hercules aircraft. These new platforms will help improve the militarys response to Canadians in distress across this countrys vast territory and oceans. Starting in 2017, 65 next-generation fighter aircraft to replace the existing fleet of CF-18s. These new fighters will help the military defend the sovereignty of Canadian airspace, remain a strong and reliable partner in the defence of North America through NORAD, and provide Canada with an effective and modern air capability for international operations. Maritime Patrol Aircraft Starting in 2020, 10-12 maritime patrol aircraft to replace the Aurora fleet. The new aircraft will become part of a surveillance system of systems that will also comprise sensors, unmanned aerial vehicles and satellites and keep Canadas maritime approaches safe and secure, including in the Arctic. Land Combat Vehicles and Systems The progressive acquisition of a new family of land combat vehicles and systems that will provide a robust and flexible capability for Canadas soldiers on high-risk missions abroad. The earliest investments in this project will provide enhanced capabilities for use in Afghanistan. Replacing these core platforms will require investments ranging between 45 billion and 50 billion in acquisition capital costs. Under accrual budgeting principles, these costs will be amortized over the useful life of the equipment, which extends beyond the time frame of the Strategy. In addition to these major fleet replacement programs, Defence will continue to make ongoing investments in other capital projects to improve and replace key existing equipment and capabilities. These projects will focus on individual weapons, communications equipment and smaller support vehicles. Defence will also look at acquiring radars and satellites to improve surveillance capabilities, especially in the Arctic. Translating scientific advances into military capabilities is crucial to success in operations. The new equipment that will be acquired, including the fleet of land combat vehicles and systems, the ships to replace the frigates and destroyers and the next-generation fighter aircraft, will incorporate advances in technology. New command and control elements will exploit advances in information systems, including miniaturization. Investing in People Through this 20-year plan, based on a detailed assessment of requirements, the Government has committed to renewing the Forces core equipment platforms. These will preserve maximum flexibility in countering the range of threats facing Canada and include: People are Defences most important resource. Both the Department and the Forces rely heavily on the work and expertise of dedicated personnel to ensure the operational effectiveness of the military. Rebuilding the Forces into a first-class, modern military means recruiting the best and the brightest that Canadian communities have to offer. Recognizing the demographic challenges that will be facing the Canadian workforce in the coming decades, Defence will continue to strive for excellence by: Recruiting and retaining quality candidates that reflect the face of Canada Providing world-class technical training and advanced education Encouraging the continued development of a knowledge-based workforce Providing personnel with the highest level of health care possible and Integrating a motivated and effective Defence team comprising Regulars, Reserves and civilians. 3. Readiness Challenge: Readiness refers to the Canadian Forces flexibility and preparedness to deploy in response to Government direction. It encompasses the resources needed to maintain equipment, conduct training, and prepare units for operations. Over the last 15 years, the military have been forced to economize in this area. Fewer resources for training and spare parts, coupled with an increasing operational tempo and ageing equipment eroded the Canadian Forces preparedness to undertake operations on short notice. Until recently, the resources allocated for the National Procurement budget, which covers fuel, ammunition, spare parts and maintenance, covered only 70 percent of demand, significantly impeding the Forces ability to train and maintain high readiness levels. Previous initiatives: The Government recognizes that, if they are to be effective in such difficult and diverse environments as the Arctic and Afghanistan, the Canadian Forces need adequate resources for training, spare parts and equipment. Recent budget increases have begun to reverse the decline in readiness and have funded more exercises for the army, more days at sea for the navy, and more flying hours for the air force. What is new: The implementation of the Strategys 20-year plan will further enhance the readiness of the Canadian Forces. Planned, rather than ad-hoc investments will improve and increase training for personnel. In addition, such funding will provide further relief and ensure that more personnel are trained to required levels and that more equipment is available for both training and operations. Through this Strategy, the Government is building a military that can deploy more quickly and effectively. Since the early 1990s, readiness resources have been cut to pay for higher priority operational demands. This has resulted in: a 30 percent reduction in sea days a 40 percent reduction in the average number of hours that planes fly each year and the ability to train only 30 percent of land forces at high readiness. The Canada First Defence Strategy will help reverse this trend by allocating enough resources to ensure that Canadian Forces personnel and their equipment are ready to deploy when and where they are needed. 4. Infrastructure Challenge: National Defence is the single largest property holder in the federal government, owning approximately 21,000 buildings, 13,500 works (including 5,500 kilometres of roads, jetties, training areas, etc.) and 800 parcels of land covering 2.25 million hectares (four times the size of Prince Edward Island). More than half of Defences infrastructure is over 50 years old and much of its portfolio was not designed for todays operational requirements. National Defence is also the custodian of a number of heritage buildings and has a strong program to promote environmental stewardship, including thorough cleanup and remediation initiatives. Following budget cuts in the 1990s, the resources earmarked for infrastructure maintenance and replacement were reduced significantly. As a result, much of National Defences infrastructure is ageing and in poor repair, and will require refurbishing or replacement over the coming years. Previous initiatives: Beginning in 2006, the Government began to address the infrastructure issue. For instance, the new equipment acquisitions, such as the C-17 Globemaster and C-130J Hercules aircraft, include funding for associated infrastructure projects. This means that the cost of new hangars and other facilities directly related to these capabilities has already been taken into account in the overall cost of these projects. This new approach will reduce pressure on the broader infrastructure budget. What is new: To ensure that the Canadian Forces have the facilities they need, the Canada First Defence Strategy includes measures that will result in an overall improvement in the condition of defence infrastructure over the long term. In particular, our military will benefit from new investment and the ongoing implementation of a national approach to responsible stewardship and risk management. In concrete terms, Defence will move from spending an average of 2.5 percent of realty replacement costs annually from 2000 to 2006, to an average level of just under 4 percent annually over the next 20 years. Sufficient resources will also be set aside for the future acquisitions required under this Strategy to build or upgrade associated infrastructure. Overall, the Strategy aims to replace 25 percent of existing infrastructure over 10 years and 50 percent over the next 20 years. In coming years, National Defence will also further improve the management of its heritage sites and continue to promote and exercise environmental stewardship in the conduct of its activities. Investment Plan The Canada First Defence Strategy provides an affordable roadmap that encompasses initiatives in all four pillars of military capability. To ensure that the investments outlined in this document are brought forward in a coherent way, National Defence is developing a comprehensive, multi-year Strategic Investment Plan. This Plan will assist National Defence in implementing the Strategy by helping to manage the complexity involved in balancing resources across the four pillars, including the sequencing of key projects so that equipment is not delivered without the necessary personnel to operate it and the infrastructure required to support it. It will integrate funding demands from across National Defence into a single, coherent plan, and ensure that the timing of major investments corresponds to the availability of funds. This will not only minimize the risk of capability gaps, but will also ensure affordability over the next 20 years. The first version of the Plan will be submitted to the Treasury Board Secretariat in November 2008 as part of a pilot project associated with that agencys new Policy on Investment Planning, which aims to contribute to the achievement of value for money and sound stewardship in government program delivery through effective investment planning. Positioning Canadian industry for success The unprecedented commitment of long-term, stable funding over the next 20 years will directly support Advantage Canada, the Governments strategic plan for boosting the economic prosperity, global competitiveness and quality of life of Canadians. Indeed, the Canada First Defence Strategy represents a significant investment in the countrys industry, knowledge and technology sectors that will yield sizeable dividends for every region of the country. This clear, long-term plan will give these sectors the opportunity to better position themselves to compete for defence contracts in Canada and in the global marketplace. Global Excellence Combined with the improved framework for competition and trade provided through Advantage Canada, the Canada First Defence Strategy will help position Canadian companies for success in the global marketplace. Its infusion of long-term, stable funding will allow industry to plan ahead, make better use of investments in capital and technology, and become more effective players in the supply chains of the worlds primary defence equipment manufacturers. In short, this Strategy will help Canadian companies build global excellence and leverage Canadas competitive advantage. Technology and Innovation Through Defence Research and Development Canada (DRDC), National Defence has a long history of working with Canadian industry and with its allies to develop technology that meets the needs of the Canadian Forces. As National Defence implements this Strategy, DRDC will collaborate with defence partners to derive maximum benefit from technology and ensure that the Canadian Forces continue to be a state-of-the-art military. The significant procurement initiatives contained in this plan will also open up valuable new opportunities for Canadian industry, building on the Governments Science and Technology Strategy. Specifically, the new long-term funding framework will allow large, well-established companies in Canadas high - value-added technology sectors to align their own manufacturing, support, and research and development plans to better support defence procurement requirements. Significant benefits will also accrue to small and medium-sized companies that have established themselves as world leaders in specific technologies. They will be better positioned to grow and expand their businesses and to invest in emerging technologies at a level that will improve the likelihood of developing a viable product. Finally, much of the technology and innovation that will be required to rebuild the Canadian Forces will have valuable commercial applications, resulting in additional long-term benefits for industry. A New Relationship The Canada First Defence Strategy will set the stage for a renewed relationship with Canadian defence industry and research and development organizations across the country. The Government will take specific measures to enhance its interaction with industry. For example, it will continue to improve the way it procures new equipment, fostering greater transparency and engaging industry earlier in the process. These ongoing procurement reforms will further streamline the contracting process and ensure that it continues to remain open and fair. In addition, the Government will revise the current industrial benefit policies attached to significant procurement projects with a view to encouraging industry to make long-term investments in Canada. With the Governments significant investment in the Canadian Forces, Canadians will profit from the development of high-tech, high-value sustainable jobs in all regions - directly through the development of military capabilities and indirectly through technological spinoffs and commercial applications. This will put Canadians to work protecting Canadians. Universities and colleges will also benefit through increased opportunities to undertake cutting-edge research. Conclusion The Canada First Defence Strategy represents a major milestone, and reflects the Governments commitment to rebuilding the Canadian Forces into a first-class military capable of providing enhanced security for Canadians. It strikes the right balance between what the Forces need today, and what they will likely need in the future to address a different set of security challenges. Recognizing that the global security environment and the capabilities required to deal effectively with it will continue to evolve, the Government is committed to reviewing this comprehensive plan on a regular basis to ensure that it continues to meet the needs of the military and Canadians. The implementation of the Canada First Defence Strategy will give the Forces, who sacrifice so much for their country, the resources they need to perform their vital missions to a standard that Canadians expect and deserve. This 20-year plan to rebuild the Forces, supported by an unprecedented long-term, predictable funding framework, will ensure that Canadians can depend on a military capable of delivering excellence at home, meeting its commitments as a reliable partner in the defence of North America, and projecting leadership abroad in support of international security. It will also allow the Government to develop a stronger, mutually beneficial relationship with industry. Above all, a revitalized and transformed Canadian Forces, working in partnership with the knowledgeable and responsive civilian personnel of the Department, will help ensure the safety and security of our citizens well into the 21st century.

No comments:

Post a Comment