Wednesday 8 November 2017

Lng Trading System


IMOS er enterprise software-løsningen som forvandler en konstant dataflyt til en strategisk fordel. Fremskynde smarte beslutninger i alle faser av en reise, fra å evaluere muligheter og legge til kontrakter for å lukke bøkene dine. Vår integrerte kjerneløsning består av tre moduler: Chartering, Operations, and Financials. Ytterligere IMOS-moduler kan enkelt legges til for å møte dine spesifikke forretningsbehov. Fordi IMOS er svært visuelt og intuitivt, kan teamet ditt raskt se konsekvensene av dataene dine, spotmuligheter, kartvalg og bedre utnytte forretningsmessig intelligens. Sofistikert analyse - og rapporteringsverktøy er en integrert del av IMOS, med over 500 rapporter innbygget. IMOS-rapportdesigneren lar deg tilpasse rapporter til å speile dine spesifikke forretningsprosesser, krav og arbeidsflyt. IMOS chartering Sammenlign en rekke hva om situasjoner, identifisere muligheter, etablere kontrakter og matche frakt. Din viktige kontraktsinformasjon vil strømme direkte inn i Operations and Financials for sømløs reiseledelse. les mer gt IMOS-operasjoner Overvåk alle aspekter av reisen din i sanntid, drill ned for å forstå de nyeste reisedataene, se et øyeblikksbilde av PampL-reisen, måle reisevennlighet mot opprinnelige målestimater, og utfør mange andre oppgaver. les mer gt IMOS Financials Data er oppgitt en gang og strømmer gjennom hele IMOS-systemet trenger ikke dobbeltoppføring. Automatiser komplekse regnskapsoppgaver, realiser inntekter og lukk bøkene dine opptil 4X raskere. les mer gt Business Spesifikke IMOS ModulerGrain LNG Terminal Expansion, Kent, Storbritannia Grain LNG Terminal ligger på Isle of Grain på elven Medway, Kent, 30km øst for London. Anlegget startet livet i 1982 som et LNG-barberingslagringsanlegg, og ble brukt til å støtte gassforsyningsnettet i tider med høy etterspørsel. I 2002 begynte eieren av anlegget National Grid å jobbe for å konvertere lagringsanlegget til en LNG-importterminal. Denne konverteringen ble gjennomført og bestilt i juli 2005 da anlegget ble operativt. Med Nordsjøen gass er i tilbakegang import terminaler blir viktigere. LNG-terminalen har kapasitet til å motta og behandle opptil 3,3 millioner tonn LNG (4,4 milliarder kubikkmeter gass) i året, tilsvarende 13 millioner kubikkmeter (140GWh) gass per dag. En 20-årig kontrakt med BP Sonatrach gjør at National Grid kan importere LNG til Storbritannia fra andre land. Etterspørselen etter gass forventes å øke med minst 1537 i løpet av de neste ti årene, og importavhengigheten forventes å nærme seg 5037 innen 2010. Grain LNG-nettstedet er en av fire strategisk lokaliserte LNG-terminaler som utvikles i Storbritannia. Grain LNG-fase I Grain LNG-nettstedet er en av fire strategisk lokaliserte LNG-terminaler som utvikles i Storbritannia. Levert LNG på stedet pumpes gjennom kryogene rørledninger i fire lagringsbeholdere på 50 000 m3 (937 nikkelstål, dobbelt inneslutningstanker isolert med Purlite) klar til å bli overført til NTS etter regasifisering. Skanska ledet prosjektet pound130m fase I, som innebar bygging av en 1 km lang brygge og et 4,5 km kryogen rørsystem som ble vurdert til 12 000 m3 pr. Time (5.000 t per time). Kontrakten innebar nye kompressorer, vaporisers og tilkoblinger til de fire oppussede lagertankene for å oppnå mer effektiv og storskalig avkjøling av gasskompresjon for avlastning av skip på stedet. Elektrisk og instrumentasjon installasjon og testing på hovedregassifiseringsanlegget tilknyttet LNG-importterminalen ble levert av Balfour Kilpatrick. Advantica ga sikkerhet, prosess og kommersiell støtte til konverteringsprosjektet. Korn LNG terminal konstruksjon Arbeid for å tredoble terminalkapasiteten til 9,9 millioner tonn per år fullført i 2008 (bestående av 1237 av britisk gass etterspørsel). Arbeidet med fase II startet tidlig i 2005 og ble ferdigstilt i desember 2008. Dette innebar bygging av tre nye toppmoderne LNG-lagertanker (190.000sup3 50m høye med en diameter på 92,4m), som hver holder så mye som eksisterende anlegg. Investeringer for fase II-utvidelsen er 350m. Kapasiteten ble solgt til tre kunder: Sonatrach (Algerie), Centrica og Gaz de France, og ble tilgjengelig i fjerde kvartal 2008. En videre utvidelse (fase III) ved Grain LNG ble annonsert i mai 2007. Det forventes å gi ytterligere fem millioner tonn kapasitet i tide for fjerde kvartal 2010. Byggearbeidet vil omfatte en andre brygge og en ekstra total inneslutning LNG oppbevaringstank på 190.000msup3. Planer for fjerde fasen av ekspansjon er også under behandling på Nasjonalnettverket. Isle of Grain nettstedet Nettstedet til Grain er ideelt siden Nasjonalnettverket hadde eksisterende LNG-lagringsanlegg og eier et betydelig område av ytterligere land rundt det for bygging. Arbeidet med å tredoble terminalkapasiteten til 9,9 millioner tonn per år fullført i 2008. River Medway og tilhørende sjøtilnærming er dyp nok for de største LNG-skipene, og fører opp til 205.000sup3 LNG til kaien. Nettstedet har også en eksisterende tilkobling til det høytrykks nasjonale transmisjonssystemet (NTS) og ligger nær hovedkjernen i etterspørselen i Storbritannia. Den 20-årige kontrakten angir 140GWh kapasitet, men kan gå opp til 186GWh hvis nødvendig (National Grid eier aldri gass, men bare kostnader for regasifying). Grain LNGs arbeidsstyrke har økt med fase II som kommer oppstrøms. LNG-entreprenører for korn For fase II var EPC (ingeniør, anskaffelse, konstruksjon) entreprenør, Chicago Bridge and Irons (CB38I), ansvarlig for å øke forgasningen og sende ut kapasiteten og koking av gasshåndteringskapasiteten. Kontrakten inneholdt også installasjon av et nytt kontroll - og administrasjonsanlegg og tilhørende systemer. Kontroll - og automatiseringssystemer er basert på Honeywells Experion-systemet. LNG-terminaloperasjon LNG sendes til terminalen fra forskjellige land, inkludert Trinidad, Algerie, Egypt og Qatar. Flertallet av de 60 overføringene til terminalen hittil har vært via Membran tankskip, som har gigantiske dobbeltveggmetallbeholdere og typisk transporterer rundt 125 000 m3 av flytende gass. Transportørene anløper ved kaienavlestasjon, som har tre 16in lasterarm og en 16in damp returvev. Disse tilfører gassen inn i et rørledningssystem som omfatter en enkelt 36-linje med en 14in LNG resirkuleringslinje. De 4,5 km resirkulasjonsrørledninger inkluderer ekspansjonsløkker som tillater bevegelse når røret kjøler seg ned. Resirkuleringsrørsystemet sitter over bakken på betongbobler. I tillegg til å overføre LNG, er de kryogene rørledninger konstruert for å håndtere blitsgasspenning og varmeinngangsproblemer i de første trinnene av avlastingsprosedyren. Terminalutvidelsen innebærer bygging av tre nye state-of-the-art LNG-lagertanker. Hovedlinjen består av 400 sveisede rørpartier med kun to boltede flenser for å optimalisere integriteten. De forhåndsisolerte rørene i en nikkel-stålkonstruksjon isolert med fleksibel PUR-skumisolasjon er konstruert for å overføre krefter fremkalt av termisk sammentrekning av stålrøret til HDPE-huset. Rørledningene kjøres også full og kald for å forhindre termisk sykling av rørledningen. Korn LNG benytter fire 38-bar kompressorer for lossing av skipet og to to-bar enheter for den daglige driften når det ikke losses. Kompressorene opererer ved sugetemperaturer ned til -160 ° C. Gassen som utløper ved -135 ° C, føres deretter gjennom en overhetere for å redusere temperaturen til rundt 5 ° C. Den neddykkede forbrenningsvaporisatoren har en forbrenningsbrenner i et vannbad for å fordampe LNG ettersom den passerer gjennom en rustfritt stålstige, rørformet varmeveksler. Gassutløpet temperaturen er rundt 5degC og oppnår utganger på 17t per time til 170t i timen. Sammensetningen av noen av LNG-importen oppfyller ikke britiske naturgasspesifikasjoner og krever derfor nitrogen ballasting. Luftproduktets nitrogenfabrikk genererer rundt 300 t gassformig nitrogen om dagen og er støttet med et 1000 t flytende nitrogenlagringsanlegg. Den elektroniske handelens mål er å bryte opp LNG-klubben. Del på twitter Grunnleggeren av verdens første nettbaserte handelsplattform for flytende naturgass sier at tiden er riktig å bryte opp den koselige klubben av produsenter og kjøpere i varen, hvor en enkelt last kan være verdt opp til US30 millioner. GLXs globale utveksling, formelt lansert i Singapore tirsdag, betyr at selgere kan være fornøyd med at de sikrer rettferdige markedspriser for spotlaster, i stedet for å stole på deres relasjoner og markedsintelligens, sa Damien Criddle, grunnleggeren og en av de australske utviklerne av venture. Overforbruket dogging LNG markedet, forventes å vare til tidlig neste tiår. og det økende antall kjøpere og selgere har åpnet en mulighet for introduksjonen av plattformen, sa Mr Criddle. Valutakursen, finansiert av høyverdienstryggere, inkludert Criddle-familien, som grunnlagt minedrift Decmil Group, vil legge til rette for auksjoner av LNG-laster på vegne av kjøpere og selgere over hele verden, og forventes også å støtte fremveksten av gjennomsiktige prisbenker for varen. LNG-markedet er i en tilstand av fluss og forandring, sa Criddle fra Singapore. Dette er riktig tidspunkt for at dette initiativet blir satt på markedet. Relaterte sitater Han sa at globale LNG-produsenter, kjøpere og forhandlere var alle blant de partene som prøvde systemet, med sikte på å starte live trading i mars-kvartalet neste år. Som et incitament til å oppmuntre deltakere, fraskriver GLX honorarer for handelsdeltakere for de første 12 månedene. GLX, som er ledet av tidligere Woodside-sjef Rob Cole, vil drive LNG-handelsplattformen fra Singapore, som har oppstått som et ledende LNG-handelsmarked i Asia, den største importregionen for LNG. Auksjoner vil bli utført basert på enten Singapore eller London, med reservepriser satt og invitert motparter. Når en auksjon er fullført, resulterer en bindende salgskontrakt. Utvidelsen av LNG-markedet de siste årene betyr at rundt 75 selgere og 75 kjøpere er involvert over hele verden i handel, med ingen effektiv måte frem til nå for å bringe markedet sammen, ifølge hr. Criddle. De fleste laster er derfor handlet, bilateralt, mellom partier med eksisterende forhold. Om lag 1200 laster om året handles nå gjennom kortsiktig salg, som representerer nesten 30 prosent av markedet, ifølge GLX. Med hver last verdt US20 millioner-US30 millioner, er det kortsiktige markedet verdt opp til US36 milliarder i året, selv ved nåværende deprimerte priser. Cole, tidligere administrerende direktør for Beach Energy, som avgang av personlige grunner i fjor, sa at plattformen hadde blitt utviklet med nært samråd med industri og regjeringer, og var bevisst uendret med noen markeds - eller regionale interesser. Vi har søkt å skape en virkelig uavhengig plattform som tjener alle deltakeres interesser, som er et marked som opererer på grunnlag av etterspørsel og forsyning, og basert på rettferdig og gjennomsiktig prising, sa Cole. Han sa at det var tid for LNG-industrien å omfavne nettplattformer på den måten at andre globalt handlede varer som kull og jernmalm har.

No comments:

Post a Comment