Tuesday 10 October 2017

Sharia Online Trading System


Boris Johnson: Sharia-loven i Storbritannia er helt uakseptabelt FULLT MED KRONIER Andragende for å erstatte House of Lords scoops tusenvis av underskrifter Gravide østeuropeere dash til Storbritannia for å gi fordringsfordeler, toppdokumenterer EU-innvandrere som arbeider på britiske gårder, kan erstattes av MASKINER , Leadsom avslører en ANDEN folkeavstemning MEPs advarte mot å tvinge en annen UK-stemme til å ratifisere Brexit-avtalen Owen Jones anklaget for mobbing av familier som BBC-gjest eksploderer over stor statsforespørsel Siste videoer George Clooney avslører han og kone Amal vil ikke lenger besøke farlige land Nordkoreanske ambassadets offisielle Ønsket i forbindelse med mord på Kim Jong-nam East Enders forfatter DEFENDS Brexit-fueled racism historie som polakker går hjem tegn støt fans Trinny Woodall lider pinlig uhell da hun blinker BARE BREAST i Facebook-clip Ann Widdecombe: Ingenting nytt om parlamentsmedlemmer som står overfor misbruk House of Lords hevder at de har rett til BLOCK clean Brexit og beholder Storbritannia i EU Amnesty International slam Storbritannia og USA over forferdelig mangel på lederskap i flyktningkrisen Macron blæst for å misbruke britisk gjestfrihet og gjøre fiender under London besøk Ingen i Brussel kunne stoppe oss Artikkel 50 forfatteren Lord Kerr sier det er reversibel Hes KONTRAKTERER seg Blair mottar House of Lords slår ned i artikkel 50 debatt Det er EU mot Storbritannia Fransk presidium forhåpentligvis blir tøft på Brexit Arbeid beskyldt for ATTACKING UKIP WITH LIES i siste uklar bud for å vinne Stoke ved valg Folket stemte for å LEAVE Herrer kommer til å blåse over Storbritannias forhold til det indre markedet Paul Nuttall sier at han vil forbli som Ukip-leder, selv om han mister Stoke ved valgene Jean-Claude Juncker merket en BULLY etter å ha ringt til Storbritannia for å møte voldsom Brexit bill. Hvordan våger de EU-nasjoner som krever 50 milliarder fra Storbritannia skylder TEN TIMES AT NATO-budsjettet Islamsk finansiell system: sharia forbyr rabatter, premier i gjeldshandel london: dominerende sharia-mening forbyr salg av gjeld til en annen pris enn ansiktet verdi. Dette forbudet dekker både rabatter og premier i salg og kjøp av gjeld. En person, bedrift eller annen institusjon (f. eks. Regjeringen) har således ikke lov til å selge til en tredjepart den gjeld som en skyldner skylder den, til en annen pris enn gjeldenes pålydende. Videre er det et klart forbud mot å selge gjeld for gjeld selv om de to (utsatte motverdier) er like. Det er en enkel begrunnelse bak den. Islam tillater ikke gjenprising av gjeld selv om det er mellom den opprinnelige kreditor og debitor. Dette skyldes at forhåndsavtalt (kontraktsmessig) gjenprising av gjeld sannsynligvis vil gi opphav til den islamiske praksis av interesse, kjent som riba, som islam forbød. Selv om en kreditor har skjønn til å tilby en tidlig betalingskort til skyldneren, tillater ikke shariah å formalisere dette skjønn i den opprinnelige gjeldsaftalen mellom de to partene. Ved gjelds forsinkelse betales klassisk sharia-mening en straff, selv om den moderne shariah-visningen er fleksibel. I dagens praksis med islamsk bankvirksomhet er standardstraff tillatt, så lenge det bare brukes som avskrekkende til forsettlig manglende betaling eller forsinkelse. I praksis betyr dette at kreditor ikke skal dra nytte av, direkte eller indirekte, fra straffen, heller, det bør gis bort som veldedighet. Diskresjonsrabatt brukes normalt til tidlig betaling, men kan også utøves dersom utbetalinger forblir i samsvar med kontraktsplanen. Det er like tillatt (helst foretrukket) for debitor til å betale mer enn han lånte, så lenge det fortsatt er diskresjonært fra debitorens side og det foreligger ingen avtale om det. I både rabatt - og straffesaker, er gjeldsavtalen effektivt gjenforhandlet, potensielt forkortet kontrakten ved rabatt og forlenget ved forsinket betaling eller mislighold. Selv om re-prissetting og begrenset omforhandling av gjeldskontrakter er mulig mellom en kreditor og debitor selv i islamsk finans, tillater ikke mekanismene at kreditorer selger sin gjeld på en meningsfull måte til en tredjepart til en nedsatt pris. For eksempel, vurder Bank A som eier et Murabaha-aktiv med en pålydende på 100, som ble opprettet ved å selge en Sharia-kompatibel eiendel til Client C på utsatt betalingsbasis. Ved anvendelse av forbudet mot nedsatt gjeldsforpliktelse kan bank A selge Murabaha-aktivet (gjeld i form av fordringer) til en tredjepart B til en pris ikke annet enn 100, som må betales på stedet (ved B). Hvis A ønsker å selge denne gjelden til B til en lavere pris, si 90, kan den bare gjøre det etter enslig forgivelse (eller skrive av) 10 fra gjelden skyldt av C, og deretter selge den gjenværende gjelden for pålydende på 90 . Det er selvsagt lite fornuftig for B som ellers ville ha glede av rabatten. Når det er sagt, kan det være tilfeller der partene A og B fremdeles ønsker å fortsette med transaksjonen, som ville være i samsvar med shariah. Gjeldsinnsamler Mens nedsatt gjeldsforbruk er forbudt, tillater shariah delvis overføring av gjeld gjennom byråbasert gjeldsinnsamling. Således er det tillatt for kreditor A å utnevne en tredjepart B som sin agent for å samle gjeldsfordringen mot en fast avgift og eller variabel rente bestemt av Bs ytelse. I praksis kan en kombinasjon av ikke-diskontert gjeldshandel og de byråbaserte gjeldsinnskuddskontrakter påvirke de økonomiske effektene av diskontert gjeldshandel. For eksempel kan en bedrift som eier en gjeldsbasert portefølje verdt 100, ønske å selge den ved å selge 50 av den til en tredjepart for sin pålydende verdi, dvs. 50. I tillegg utpeker den samme tredjepart som agent for å samle de resterende 50 av gjeld fra sine skyldnere mot et byrå avgift på 50 av beløpet samlet. Denne kombinasjonen av gjeldssalg og innkreving gir opphav til en shariah-kompatibel måte å oppnå den økonomiske effekten av å selge 100 verdt av gjeld, med 25 rabatt. Sharia vs konvensjonelle Det er to forskjeller mellom denne shariah-kompatible løsningen og den konvensjonelle diskonterte gjelden. For det første, i løpet av kontraktsperioden mellom kreditor og agent, forblir gjelden (50 av summen i dette eksemplet) på kreditorens balanse inntil den er betalt (dvs. den samles inn av agenten). For det andre er kombinasjonen av (ikke-diskontert) salg av gjeld og byrå for gjeldsinnsamling en ytelsesbasert ordning, da rabattbeløpet er mye avhengig av gjenoppretting og innsamling av gjeld. Hvis byråavgiften var en fast prosentandel av gjenvunnet beløp, ville kombinasjonsmodellen tilby en variabel rabatt avhengig av agentens ytelse. Forfatteren er økonom og PhD fra Cambridge University Publisert i The Express Tribune, 7. april. 2014. Like Business på Facebook. følg TribuneBiz på Twitter for å holde deg informert og bli med i samtalen. Les hele historien De underliggende grunnleggende og strukturer er forskjellige, men i sin form er det veldig lik konvensjonell banklegging. Derfor er det fra et Customer8217s synspunkt nesten identisk med mindre han leser avtalene nøye som vil opplyse ham om de ulike rettighetene og ansvarene knyttet til islamsk finans. Bærekraftighet kan ikke bli stilt spørsmål siden veksten av islamsk finans i det siste tiåret er der for å bli vitne og anerkjent av alle. Det er et fenomen som til og med kommer frem i ikke-muslimske lande8230 7 april 2014 - 13:23 Islamsk og Banking kan ikke brukes i samme setning, siden det er litt av et paradoks selv. De såkalte 8220Islamic Banking8221-produktene er bare konvensjonelle produkter ompakket med arabiske klingende navn for å få dem til å virke legitime. Et godt eksempel ville være 8220rent til own8221 ordninger der leieavtalen over amortiseringsperioden er lik den nåværende lånerenten på en konkurransedyktig bank. I8217ve hadde mange argumenter med 8220Islamic Bankers8221, og de mislykkes i å diskutere logisk, til slutt sammenlignet bakekontrakten med en nikah-nama hvor samboer er 8220legitimized8221. Bare fordi det høres arabisk, betyr det ikke nødvendigvis det halal. Banking er en stor bedrift, og våre såkalte arabiske brødre (like mye som de kan se ned på oss) trenger fortsatt våre hardt opptjente eller tvilsomme penger for å holde bankene deres flytende. 7 april 2014 - 14:44 Shariah krever også at kilden til penger er ribafri. I denne dag og alder er det ingen måte for noen av midlene som brukes til å finansiere de sharia-produktene, som vil være ribavritt. Ikke med mindre den komplette kjeden av penger opprettholdes separat, noe som er umulig. Også, etter å ha sjekket om 8220halal8221 boliglån i Storbritannia, som har blitt sertifisert som 8220shariah compliant8221 av forskjellige 8220Islamic8221 lærde, fant jeg ut at de var alt annet enn. Man må stille de riktige spørsmålene og boliglånsselgeren vil snart avsløre a) kilden til pengene og b) en rente knyttet til den. Jeg oppdaget det binære tilleggssystemet, med litt forskning fant jeg selskaper som tilbyr en islamsk konto for handel. Men da jeg søkte på Internett for å finne ut om denne typen handler er Halal eller Haram, fant jeg meg selv fast mellom to meninger, noen sier at det er halal hvis du unngår å handle i valutaer, handler du bare i varer (gull, sølv, olje), aksjer (Facebook, Amazon, Apple) og indekser, og noen sier at det er Haram. Problemet er at ingen snakker om den islamske kontoen selv, om det gjør noen forskjell eller ikke. Noen nettsteder som tilbyr en islamsk konto: Kan noen hjelpe meg med dette Vel, jeg tror binære alternativer er gambling, det er en tynn linje mellom binære alternativer og forex trading (gambling og trading) binære alternativer handler om spill og forex trading handler om å selge og kjøpe valutaer. Binære alternativer. er å satse på noe buller eller påføre Forex trading: Kjøper og selger valutaer med håp om at du tjener penger Som jeg nevnte ovenfor, hvis vi snakker om grunnleggende om handel, er det en veldig tynn forskjell mellom bud og handel. I enkel og vanlig handel (for eksempel handel eller kjøp av mat) forsøker grossisthandlerne å ta overskudd av markedsvolatiliteten, slik at de prøver å forutsi prosessen. Men å satse på at du vet er å satse på å gi penger uten å kjøpe noe jeg anser binære alternativer som spill for fotball. Den grunnleggende forskjellen mellom betting og trading er nesten det samme mellom virksomheten og riba (i Quran sa de ribahis-virksomheten, allah sa nei) Derfor samarbeider jeg binære alternativer haram (ikke fatua) og for å hindre å gjøre ting haram, foretrekker jeg å unngå å behandle emner som fortsatt er i diskusjon til et ekte FINAL resultat eller fatua er utgitt Ua allahu aalam Assalami alaikom besvart 13. desember kl. 9:45 Det er interessant å merke seg at krav på 100 er laget av dem som ikke kan rettferdiggjøre det. Det er min forståelse at for en metode for å være gambling må en innsats gjøres som har risiko for å gå tapt. I binær handel er det gevinst eller ingen endring, dvs. null få ingenting blir tapt, derfor ikke gambling i islam derfor halal. Ikke-muslimer som HMRC, for skattemessige formål, klassifiserer det som gambling basert på atferd, ikke den nøyaktige detalj. besvart 18 september 16 kl 15:04 Med mindre du kan demonstrere at islamske kontoer faktisk selger binære alternativer for null dollar (dermed støtter påstanden om at de er halal fordi ingen innsats er gjort), er dette egentlig ikke et svar så mye som en hypotetisk situasjon som egentlig ikke gjelder i praksis. ndash goldPseudo 9830 Sep 19 16 at 0:11 Al hamdu Lellah wa asalatu wasalam ala raoulelah, etter min mening, som for alle muslimer Kjøper og selger er IKKE haram, men Al Riba er haram (som Koranen sier). Så i mine poeng her vil jeg aldri endre Haram ting til halal. heller ikke omvendt. Jeg vil forenkle svaret mitt til poeng: Det du kjøper bør du kunne berøre eller holde i hånden eller være i din AC for å kjøpe aksjer. det er et konkret element. å kjøpe gull er materiell. En hvilken som helst vare vil være håndgripelig. Så du fikk til å berøre den, for å eie den. Handel i varer eller aksjer er ikke tillatt (Haram) bcz du kan ikke holde den, så selger du den. det er ikke mulig - du ser ikke engang det. Handel i valutaer er Halal og tillatt i islam, fordi du kan se det komme inn i din AC og lagres der, kan du trekke det når som helst og berøre det eller holde det 100. Fordi valutaen i andre land er like som bytteutsalg som er spredt over den islamske verdenen og halal 100. For det andre til punkt 4, gir og tar eller selger og kjøper er gjort på samme økt (samme tid når handelen avsluttes, er det i balansen din umiddelbart) og denne balansen BELONGS bare til deg, du kan trekke seg når som helst. Islamic AC skal være fri for følgende. A. Interesser på handel. B. Bytte interesser på overnattinger (Rollover). C. Innskuddsbonus (som er lagt uten forstand) Ribah. D. Ingen innskuddsbonus (som legges til uten å måtte depositum vanligvis). E. Skjulte avgifter du ikke skjønner. F. Utnyttelse (økningen av midler som lån fra Bankene til AC) Hvis du har din ac islamisk, betyr det ikke noe av det ovennevnte, Forutsatt at du bare handler i Valuta utveksling, betyr det at Halal skal øve. Wallahu AAlam. Et annet poeng: Binære alternativer eller Forex Trading er IKKE Gambling, hvorfor. Fordi gambling har 3 betingelser: 1. Betal for noe symbolsk som Marks å leke med (bokstavelig talt noe uten verdi). 2. Få din Play eller kort-flip eller Roulette Turn. 3. Få en premie for ditt spill (bestemt av Casino), men i Trading. du kjøper en vare eller valuta av ekte verdi. Å åpne en stilling (Selge den eller kjøpe den med en ekte kontrakt) og vinne salgspris på stedet etter salg og den i din AC. so er helt annerledes og Halal. Wallahu AAlam. svarte 15. juli kl. 20: 18. Vil mine Sharia-kompatible besparelser være skattefrie fra april IX2019m, og prøver å finne ut hvor du skal spare penger, og har lest om det nye personlige sparingstillatelsen som starter i april. Sharia-kompatible tidsbegrensede innskudd ser ut til å tilby noen av de beste prisene, men jeg lurer på om de vil bli inkludert i kvoten, da de ikke teknisk betaler rente EC, via e-post. Sharia-kompatibel bank er relativt nytt territorium for britiske sparere, og flere spørsmål begynner å dukke opp etter hvert som næringen vokser. Fastsiktig innskuddskonto, som betaler en x201xpoengert fortjeneste rate2020d i stedet for renter, slå de beste fastrentebondene når det gjelder inntjening. Spørsmålet om hvordan disse regnskapene vil fungere med det nye godtgjørelsen, er en interessant, da de teknisk ikke betaler rente. HM Revenue amp Customs (HMRC) bekreftet at overskudd fra Sharia-kontoer ville telle mot personlig sparepenger. En talsmann sa: Hvor avkastning er økonomisk ekvivalent av interesse (og oppfylle visse andre kriterier), blir de beskattet som om de er interesserte - og vil bli inkludert i definisjonen av spareinntekter. Mer informasjon om britiske skatteregler og alternative former for økonomisk avkastning finner du her. x201c Jeg vil at London skal stå ved siden av Dubai som en av de store hovedstadene til islamsk finans hvor som helst i verden. x201d Dette betyr at Sharia-kompatible sparere vil kunne dra nytte av den nye 1000 skattefrie rentenettingen hvis de er en grunnrente skattebetaler ( 500 for høyere rate skattebetalere). Med ingen tillatelse på plass, ville Al Rayan Bankx2019s 2,88pc EPR treårig tidsbegrenset innskuddskonto motta en nettopris på 2,3pc som en grunnrente skattebetaler, eller 1,73pc som en høyere skattebetaler. Under den nye tillatelsen vil begge gruppene motta hele 2,88 pct, så lenge de forblir innenfor deres personlige sparepenger. Mange ikke-muslimske forbrukere benytter seg av Sharia-kompatible besparelser, men det er fortsatt litt avstand å gå for dem å bli ansett som en vanlig del av den britiske personbanken. I 2014 sa David Cameron: x201cI vil at London skal stå sammen med Dubai og Kuala Lumpur som en av de store hovedstadene i islamsk finans hvor som helst i verden. x201d Andrew Hagger, av finansforsker Moneycomms. sa at forbrukerne fortsatt vil være x201cmore comfortablex201d med merkenavn som de vet. Han la til: x201cAs langt som jeg vet, de er alle FSCS-beskyttet, slik at du ikke har noen ekstra risiko ved å velge en av disse. x201cI tror itx2019s om å bli etablert, og konsekvent utfører i de beste kjøpstabellene. x201d Anna Bowes, en direktør for Savings Champion. Den uavhengige spareanalytikeren sa at med Sharia-kompatible banker som er FSCS-beskyttet, burde det ikke være noen problemer, så lenge kundene forstår differx201d og donx2019t, forveksler en tidsbegrenset Sharia-innskuddskonto med et konvensjonelt fastforrentet obligasjon.

No comments:

Post a Comment